úterý 1. března 2016

Noční chuť na vaření.

Jsem sama sebou fascinována tím, že jsem schopná něco takového dělat. Když jsem před dvěma lety jela za sestrou na brigádu do ciziny, tak jsem neuměla vařit nic, vůbec nic. Až se sestra divila, jak je to možné. 
Dnes? Jsem schopná trávit desítky minut přemýšlením nad tím, co si uvařit nebo co uvařit, jak přijede na víkend přítel. Kombinovat různé věci a koření. Vyloženě mě to baví! 
Upřímně jsem kdysi začínala vajíčkama, a pak jsem se pustila do pečení muffinů a dortíků. To šlo, tak proč ne i něco jiného než dezert. 
Různě zpracování kuřecího masa a jiné. Radost pokaždé, když něco vymyslím, přítel se nají a vážně mu to chutná. Bonus je, že to chutná i mě. 
Ale jak se teď koukám kolem sebe, je hrozně málo lidí v mém věku, kteří tráví čas tím, že by vařili nebo se o to alespoň pokoušeli. 
Tak jsem vždycky na sebe i trošku hrdá, když vidím, že lidem moje jídlo chutná. 

No a co teď? Klasicky jsem přišla ze školy a s přítelem jsme si pustili seriál a na dvě hodiny tvrdě usli. Když jsme se konečně probudili, tak jsem se rozhodla, že nám udělám večeři. Tentokrát jsem nechtěla, abychom se cpali chlebem a salámem, tak jsem přemýšlela, co asi udělám. 
U přítele doma mají obrovskou kuchyň z výhledem na louky a les a já tam hrozně ráda trávím čas. Takže vaření tam je pro mě vášní. 

Tak jsem se rozhodla udělat slané palačinky: 

- 2 hrnky hladké mouky 
- 2 hrnky mléka 
- špetka soli 
- vejce 

Palačinky uděláme velké přes celou pánev. 


Pinterest

Necháme na talířku vychladnout a mezitím si na plátky nakrájíme šunku, sýr a slaninu. Jakmile palačinky vychladnou nakrájíme je na proužky tak 3 cm vysoké. Naskládáme na ni šunku, sýr i slaninu a zatočíme ji. Položíme ji na plech vystlaný pečícím papírem. Jakmile zatočíme všechny a máme je naskládané na plechu, zapneme troubu na 200°C a po chvíli ji dáme do trouby a pečeme dokud nevidíme, že se nám sýr roztéká. 

Měli jsme oba hrozný, příšerný hlad, ale když jsme snědli každý dva kousky, tak jsme byli plní. Je toho spousta, je to syté, rychlé, jednoduché a výborné. 

Dobrou chuť! 
A vařte s radostí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)