pátek 26. února 2016

Páteční inspirace IX. - přátelé, láska a klid

A tak jsem poslední dobou přemýšlela, kde se cítím nejlépe. Vždycky mi bylo líp ve společnosti se spoustou lidí, obklopena společností a hlasy. Od jisté chvíle, ani vlastně nevím kdy se to stalo, je tomu opakem. Libuji si v prázdných místnostech, tichých místech a cením si prázdnoty ve svém osobním prostoru. 

Tímto způsobem spolu s přítelem trávíme poslední týdny, ve společnosti nás dvou a našich myšlenek. Hodiny si dokážeme povídat, spát, koukat na seriály a jsme spokojení. 
Taky se nám ale občas zasteskne po nějakém kontaktu s okolím a na to máme perfektní dvojici. 
-> Naši přátelé, pár, který stejným způsobem praštěný jako my dva. Sedíme, smějeme se, plánujeme a je  nám zkrátka skvěle. 


Ale zpátky k našim večerům. Kromě toho, že se spolu snažíme vařit a péct, koukáme na seriály, tak jsme tento týden zavedli novinku. Když jsem se probudila po svém skoro každodenním odpoledním šlofíku, tak jsem se rozhodla, že budeme něco hrát.
Jelikož mě před několika lety babička naučila Mariáš a táta mi tu hru neustále připomínal, tak jsem se rozhodla, že to svého přítele taky naučím. Bylo to momenty opravdu vtipné, takové bezradnost nad něčím, co mě přišlo jako úplně přirozené. Každopádně to po chvíli měl zmáknuté - ŠIKULKA. 

Klasické původní karty na Mariáš, ale můžeme hrát s jakýmakoli karta od VII. - ESO

Ale teď se samozřejmě karta obrátila a on se zase rozhodl, že naučí mě hrát šachy. To bylo fakt vtipné, člověk, který celý život hrát jenom dámu a to v ní do loňska ani nebyl schopný porazit vlastní babičku, se měl teď naučit ještě něco těžšího. 
Neříkám, že jsem to zvládla :D. Tu hru jsme hráli asi hodinu a já stejně prohrála, ale je sranda to, jak Vaše hlava přemýšlí nad třemi různými scénáři a to pět kroků dopředu. 
Hráli jsme na desce, kterou přítel dostal k 5tým narozeninám a od té doby vyhrával. Vážně mu to jde. Třeba mi to taky půjde.


Dlouho jsem se tomu bránila, ale je to úžasná hra a určitě doporučuji se takto odreagovat. 

Takhle se snažíme odreagovat od počítačů a technik my. Uděláme si rozpustnou kávu, sedneme na postel a hodinu zíráme do karet nebo na desku a snažíme se vyhrát. ( Jsme oba hrozně soutěživý.) 

A zítra? Zítra je hurá sobota a my odjíždíme s naším oblíbeným párem na zbytek víkendu pryč. Žádný mobil, počítač. Jenom přátelé, víno, společenské hry a klid u krbových kamen, kde si můžeme klidně celou noc mačkat ruce. 

Přeji Vám tak krásný a poklidný víkend, plný odpočinku, lásky a přátel jako budu mít já.
Minimálně Vám jej doporučuji ^^

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)