pátek 4. března 2016

Páteční isnpirace X. - teplo se nám blíží, chystáme šatník

Miluji léto a nesnáším zimu, tím jsem už asi proslulá.
Takže každou volnou chvíli přemýšlím nad tím, co si obleču hned, jakmile se oteplí. 
Když každý den sahám do skříně, abych se pokusila alespoň prostřídat těch pár riflí, mikin a triček za tu dobu co nosím tři kabáty a dvoje boty pořád dokola. Pokaždé u toho narazím na nějaké kraťásky, sukni, krátký top a nebo šatičky a to mě nutí přemýšlet, co vlastně na sebe, jakmile na teploměru přibude pár stupňů. Musím brát ovšem v potaz, že bydlím v horách, takže to ještě chvíli potrvá, ale mě stačí ze začátku třeba 15°C ke štěstí.

A tak už se chystám radost! 




Základ: Černá koženková sukně áčkového stylu Sinsay, zakoupená loni na jaře. 
Croptop H&M, zakoupená letos. 


Pokračování: Černá čepice Tally Weijl. 
         Černý šátek Gate.
                        Riflová bunda Tally Weijl. 


Poslední detail: Kopie bot Lita od Campbella (i přes 14 cm podpatek, pohodlné!)



A takhle to nějak vypadá v reálu celé. Ráda se oblékám v tomto stylu, ale málo kdy k tomu najdu odvahu. Takže moje rada na dnešek? Experimentuje s oblečením jak chcete, tak jak se to líbí Vám. Na názoru někoho jiného vůbec nezáleží.

Těšte se z Vašich fantazií a nových kousků a jejich kombinací. Mohou pro Vás být úžasné stejně jako tento pro mě. Už se na něj moc těším.

Tak Sluníčko hřej hřej!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)