pondělí 19. října 2015

Ranní vločkový koláč.



Ingredience:
* 2 hrníčky vloček (já jsem použila rýžové, ale můžete použít jakékoliv, ale nejlépe bez ječného sladu)
 * 2 hrníčky mléka ( já jsem použila kokosové)
* dle chuti rýžový sirup (nebo med :o)
* 2 lžíce kokosu
* 2 lžíce kakaa
* 2 banány a ovoce dle toho co máme v lednici (kiwi, jahody ...)

Zapneme si troubu na 175 stupňů.

Všechny ingredience kromě ovoce smícháme v misce. pořádně promícháme a necháme chvilku odstát dokud vločky trošku nenabudou na objemu.

Dortovou formu si vyplníme pečícím papírem.
Vytvořenou směs dáme do dortové formy, ale jen část, respektive zakryjeme dno. Poté naskládáme banán nebo další ovoce, a opět dáme, tentokrát již všechnu směs.
Dáme do vyhřáté trouby a pečeme přibližně 35 minut.


Dobrou chuť :o*

2 komentáře:

  1. Vypadá krásně! Určitě ho brzo vyzkouším, protože vypadá zdravě a i ty ingredience se mi líbí :) doma asi nepochodí, protože táta má rád pořádné smetanové a tvarohové sladké věci, ale aspoň zbyde víc pro mě :D
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mám radost že Tě zaujal. Rozhodně se nenechej odradit tím, že zbude jen pro Tebe. U nás je to stejné. Budu ráda, když dáš vědět jak Ti chutnal. :o)

      Vymazat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)