úterý 2. srpna 2016

Dlouhé šaty = krátký rozum?

První pracovní dny po více jak měsíci volna. Snad ani nemusím psát, jak se nám ohromě chtělo. 
Jediná věc která, jak jsem si říkala, rozsvítí onu pochmurnou náladu prvního víkendu v Holandsku, byly moje narozeniny. 
Důvod udělat si krásný výlet, radovat se z kouzelného dne. (tehdy jsme nevěděli, že následující dny bude jen a jen pršet, tak jsem byla velmi ráda, že jsem dala na radu mého manžela, která zněla: ,, pojedeme ty šaty nafotit ještě dneska, nevíš jak to tu bude s počasím")
Měl pravdu. 
Zajeli jsme si k moři. Na místo, kde vlastně chodíme celé ty roky co tu jsme. Zbytek pláže tu totiž na ostatních místech končí kamením a schody. Tohle je plácek, kde můžeme toho našeho ďáblíka nechat proběhnout a zaplavat si. Sami si pak sednout do písku a odpočívat. 
Naše cesta pokračovala do města. Úplnou náhodou byl přímo na náměstí bazar. Takový, o kterém jsem Vám psala přímo tady
Svítilo sluníčko a nám bylo krásně. Kupodivu jsem nic nesehnali. Tedy mám vážně štěstí, že neumím holandsky, jelikož bychom pokaždé odcházeli s asi 10kg knih. Prodávají tu totiž i světovou klasiku. Škoda mluvit. 

Odnesla jsem si jen jednu náušnici. Říkám ji špagetka. 

Byl to stánek ... no byl to ten nejdivnější stánek co jsem viděla. Obrazy tvořené z víka od plechových sudů, motorkářské přilby s rohama. Prodávající byl tak drsný manželský pár, že jsem si i chtěla schovat tetování aby se na mě blbě nedívali. Šel z nich strach. Náušnice vyráběl ale sám pan manžel a tak jsem si jednu s radostí a památkou na jedny divno-lidi adoptovala. 


Proto aby tohle nebyl jen obyčejný outfitový článek, jelikož je sama nemám ráda. 

Takové články nepovažuji vůbec za hodné publikování. 

Sto fotek a k tomu věty: červenou bundu mám proto, že červenou mám ráda. Červená vypadá s černou pěkně.. 
A mě lezou oči z důlku. 
Já jsem si vybrala lehký svěží outfit, který je podle mě pro každého. Vůbec neřešte, náušnice, šperky (podprsenku :o) ) a výrazné náhrdelníky. Maxi šaty jsou oblečením i doplňkem sami o sobě. Ať už se rozhodněte pro jednobarevné či se vzorem, neuděláte chybu. 


Při této příležitosti jsem sepsala 5 věcí, kterým nerozumím.


1.) Pokémon GO - je super mít hru, která Vás baví, ale tohle je šílenství. Někdy bych si přála aby lidi nebyli takové ovce nebo spíš aby všechno neměli potřebu hnát do extrému. Ach jo .. proč. A úplně nejvíc asi šílím z toho když někdo řekne, že je to prospěšné a nutí to hnát lidi na čerství vzduch od počítačů a sdružovat se. Sakra, to na to musíte mít aplikaci a čučet do ní? Pokud chcete jít ven půjdete i bez chytání pokémona. A pokud tam jdete jen kvůli němu, tak je to stejně o ničem, jelikož nekoukáte kolem sebe. 

2.) Plavky Triangl - tady celkem rozumím nadšení. Jsou pěkné i materiál je originální a na těle určitě krásně drží. Že si myslím, že za takovou cenu se dají sehnat zajímavější je taky úplně někde jinde. Já jsem spíš nějak nepochopila situaci, kdy letos blogerky nutně hledaly zajímavé plavky, jelikož tyhle už má půlka světa a tak si je už na sebe nevezmou přeci. Ono pardon dámy, ale pokud něčemu tak vehementně vy sami děláte reklamu, není se pak čemu divit

3.) Náplavka - tak tady jsem úplně mimo, vůbec nerozumím. Ačkoli nejsem z Prahy, nechce se mi věřit, že je to jediné pěkné místo, kde se něco děje. Fakt je ten, že fotku, kdy blogerka sedí v parku na lavičce jsem neviděla ani nepamatuji. Ale fotku, kdy se zamyšlené prochází po Náplavce s nějakým raw dortíkem je plný instagram. 

4.) Bubbleology - šílenost vysokého kalibru. Chemická, přeslazená, dochucovaná mašina na vytahování peněz z lidí a především dětí a jejich rodičů. Pokud opravdu nutně potřebujete po procházce nákupním centrem něco popíjet z kelímku brčkem, zajděte si pro nějaký čerství mix z ovoce. Takových stánků je všude taky plno a uděláte pro sebe i svou peněženku mnohem lépe. 

5.) Motivační články - přehlcenost. Mám dojem, že blogerka, která se nechce zařadit do kosmetiky nebo módy zaplní svůj blog a instagram pravidly a návody k lepšímu životu. Ruku na srdce ... vážně si z článku od mladé slečny třeba 19 let, která bydlí u rodičů, chodí do školy a sepíše článek o tom, jak lidem chybí láska, zodpovědnost a odhodlání, něco vezmete? Nic proti motivačnímu článku, který plyne ze zkušenosti popisovaného tématu. Ovšem, to že si koupíte Čtyři dohody a nafotíte se v pozici pozdravu slunce z Váš ještě nedělá životního kouče a hráče si se slovními spojeními z časopisu Psychologie. 

 



Bunda / second hand
Šaty / ONLY 
Sandálky / Roxy
Taška / Reserved 
Korálky / Mallorca 
(olivové dřevo + falešné perly vyráběny přímo tam)

Napište nám i Vy, zda kolem sebe pozorujete situace či věci, na které Vám připadá, že máte tzv. krátký rozum? Kolikrát nám i sebemenší maličkost může připadat k nepochopení. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)