čtvrtek 11. srpna 2016

Matcha Cookies.

Dnes to nebude nějak dlouhý recept s velkým příběhem. Spíš se s Vámi podělím o chvilku, jak to bývá, když se experimentuje a převádí na bezlepkové suroviny. 
Má nejmilejší přítelkyně před časem zveřejnila na svém blogu, odkaz přímo tady,

http://www.everydaymichaela.com/matcha-cookies-recipe/

recept na tyhle krásné sušenky, (krásné píšu pro odkaz na její fotografii finálních sušenek :o))
Hned jsem ji psala, že mám radost, jelikož mi táta do Holandska poslal velké balení matcha čaje a já nevím co s ním. Tedy samozřejmě že vím, ale je mi ho líto jen tak všechen vypít. 

Menší tip. Pokaždé si v kavárně s tátou dávám matcha latté s Baileys, všem doporučuji. Je to ta nejlepší věc, kterou jsem kdy pila. 

A pustila jsem se do práce. Vidina krásně nadýchaných sušenek, jako piškotového těsta. Chyba děvče. Někdy prostě zapomínám na to, že bezlepkové mouky se tak úplně nepodobají touženému výsledku. Na chuti to ale nic nemění. 

Kolikrát chodím koukat do trouby a v půlce mám tendence vyhodit všechno z okna, ale když si vzpomenu ta tu všechnu práci, vždy vydržím. Příště to bude lepší.
Míšin recept jsem doplnila jen o pár drobností (vše níže) vzhledem k surovinám co jsem měla doma a které mi tak spolu chutnají. 
Záleží jenom na Vás, zda recept necháte původní, nebo si jej uděláte jako já bez lepku, či úplně podle svého. Myslím si, že je tu úžasná kombinace spousty možností. 





Tradáááá ... a tohle je ona moje nádhera :o) 




Změny v těstě: 
 1 hrnek rýžové mouky
1 hrnek pohankové mouky 
trošku kokosu
trošku rumu
o malinko víc másla
pár chia semínek

Změny v krému: 
jen malinko citronové kůry

(pro vše ostatní klikni na odkaz na recept výše) 



Chutnají dokonale.



Vy už jsem zkoušeli péct z bezlepkové mouky? A jaký je Váš názor na Matcha čaj? Spousta lidí mu na chuť nikdy nepřijde. Já jen považuji za jeden z nejlepších objevů za poslední roky. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)