sobota 17. prosince 2016

Doma. Chaos. Dort. Den třetí.


Po včerejším celém dni uklízení a malování jsme padli jako za vlast. 
Kdybych řekla, že šlo vše jako po másle, lhala bych a navíc ... to bychom nebyli my. 

Takže, po příjezdu z obchodu jsme zjistili, že nám prasklo sklo na krbových kamnech, roztrhla se mi má nejmilejší taška. Při dokončování malování se nám sesypala část stropu, zjistili jsme, že půlka zdi neměla být vymalovaná bílou, ale odstínem slonovinové kosti a úplně nakonec, vytekla myčka do půlky uklizené kuchyně. 

Dnes jsme tedy vstávali trošku rozlámaně, ale natěšeně. Přece jenom jsme kuchyň dokončili už za umělého světla, proto jsme byli zvědaví, jak bude ráno, takhle při slunci vypadat. 

Úsměv .. poplácali jsme se po rameni a postavili na čaj. 



Na zemi se sice ještě válela stěrka i kyblík od barvy, ale už se nám to přeci jen uklízelo jinak. Manžel ještě zajel před obědem pro onu sloní barvu a opravil chybu, která se nám unavenýma očima povedla. Tak a je to ...... to si myslel manžel. Já jsem se usmála a věděla, že teď přišel čas na to nejlepší. 
Už totiž chybí jenom pověsit obrázky. 

Přitlouklo se pár hřebíčku, já jsem se zarytě modlila aby neodpadl ani kousek nové zdi a bylo hotovo. V troubě vonělo kuře a rýže na kari, do toho robot pěkně zpracovával těsto na narozeninový dort

Ano ..... moje drahá polovička má dnes narozeniny. Dostane i něco víc, než jen novou kuchyň, ale pošta je v tomhle nekompromisní. Takže bude alespoň dort. On vždycky touží po dortu a svíčkách, aby je mohl pěkně sfouknout. jen to neřekne. Od toho je ale manželka, musí číst mezi řádky a dělat radost automaticky

Perníkový dort s rybízovou marmeládou, lískooříškovou polevou, číslicemi z lentilek a okolo nebeské makronky. Vše poctivě zasypáno kokosem

Bylo to takové pokřtění nové kuchyně. 

Ale dost klábosení, musím jít. 
Poleva už ztuhla a nás čeká malinkaté slavení, spíš jen posezení před svátky. 

Miluju moment prvního nakrojení dortu. Vždy si dušička uleví, že vše drží a je na svém místě. 
Tak Vy držte palečky, ať se vydaří a já přeji všem dnešním oslavencům, jen to nejkrásnější a něco pořádně sladkého. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)