pátek 30. prosince 2016

pro sebe.

Pátek je vůbec nejhorší den světa. Ráno se Vám nechce vstávat, protože Vaše drahá polovička má dneska volno a spokojeně vedle Vás chrupká. Když dorazíte do práce je 6:30 hodin a čas prostě stojí. 
Pátek je v práci zároveň nejkratší a nejdelší den. Asi proto, že Váš mozek ví, že za pár hodin odtamtud odejde a už myslí na něco jiného. 



Myslíte na to, co máte na víkend nakoupit, co byste asi tak mohli uvařit, kdy vlastně přijede ta návštěva, kterou knihu si vybere k ranní kávě a kdy si uděláte konečně čas na tu omalovánku od sestry. 



Je toho nakonec tolik k přemýšlení, že než se nadějete, je po pracovní době a už stojí v Albertu mezi hromadou lidí a perete se o poslední dvě bagety. 
Takže co vlastně s načatým dnem? První jsem si nakoupila a poté jsem si poprvé úspěšně natankovala! Kdybych neměla radost z toho, že jsem dneska mohla jít z práce dřív a už měla v podstatě před sebou super víkend, tak pán tankující přede mnou by mě asi dohnal k šílenství. Trvalo mu to roky a ještě se na mě tak provokativně usmíval. Ale jelikož já jsem hrozně  hodná mladá dáma, jen jsem se usmála, vždyť je pátek. 
A co jsem teda udělala jako první? Kromě toho, že jsem umyla nádobí a zapomněla na to, že si mám u mámy vyzvednout prádlo? No nic, nasedla jsem už jen v teplákách a nazouvákách do auta a jela si pro prádlo. Vrátila jsem se i se psem. To jsem prostě celá já. 
Dneska mě máma navštívila v práci, a pak mi nenápadně dala za stěrač na autě bonbón. Člověk se musí nad takovýma věcma usmát a mít z nich radost. Jsou to maličkosti, které v dnešní době málo koho napadnou. Dokonce jsme dneska šly spolu i na oběd. Člověk by nevěřil, že se může zhltat oběd tak rychle. :D 

Když jsem se konečně dovalila domů i psem a prádlem, usnula jsem snad na dvě a půl hodiny. Úžasná pocit se probudit ve čtyři hodiny odpoledne ze šlofíku. Normálně bych byla teprve půl hodiny doma z práce. 
Nejlepší místo v bytě je rohový gauč a když si na něj přidám deku z postele. No úža! 

Dneska jsem se pustila do omalovánek. Trošku jsem si ji upravila. Omalovánky pro dospělé jsou úžasné tím, že když opravdu máte klid, všechny PC, mobily a televize i rádia vypnuté, tak se Vám po chvíli opravdu uleví. Ale nechci kreslit jen podle nějakého vzoru, proto si omalovánku ráda přizpůsobím sobě. 


Barvy používat podle toho, jakou  máte zrovna náladu. Já v pátek zničená po celým týdnu v práci, zašívám rány a hoří mi hlava. Oheň v dlaních... a oči všude kolem... domalovávám, spokojená s tím, že vše je na papíře a já můžu v klidu dýchat. 


Udělejte si taky chvíli pro sebe. Alespoň v pátek, ale ta musí být pořádně dlouhá!!! 







Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)