pátek 28. července 2017

nenápadné kouty

Tak je to tady, příští pátek se definitivně pakujeme. Jestli jsem ještě nebyla dost konkrétní, stěhujeme se s přítelem i psíkem do Anglie. Takže opouštíme malý jesenický byteček, který musíme celý vyklidit, tudíž balím, balím až mi z toho jde hlava kolem. Vypadá to tady, jak po výbuchu atomové bomby, nemám nejmenší ponětí, které tašky a bedny jedou s námi a které budeme uskladňovat v Česku. 
Ještě musíme vyřídit jeden větší nákup a modlit se ke všem Bohům, ať nám na hranicích projde to naše malé štěně. 
Každopádně, když jsem si poslední den před výbuchem dělala ráno kávu, koukala jsem po bytě a říkala si.. "Tedy, tohle mi bude v novém chybět." Protože ať plánujeme, jak plánujeme, ne vždy vyjde vše tak, jak chcete. Takže klidně můžeme bydlet na ubytovně.. V tom případě bych fotila nostalgicky naší soukromou velikou koupelnu....
Tak já Vás provedu, jsou to totiž takové maličkosti, které mi do stěhování vůbec nepřišly zvláštní a teď.. věřím, že mít depresi, tak bych nad nimi i uronila slzu.. To jsem prostě celá já. 


1. Pečený čaj- dary lesa

Ten jsem si pořídila na trzích v zimě v Opavě, jenže on je tak krásně zabalený, že jsem ho nikdy neotevřela. Tak teď poputuje k někomu, kdo ho konečně ochutná. 


2.  Ráj na krájení

Toho jsem si upřímně všimla až u focení, jak jsem si je naskládala původně podle velikosti, ale já je i hezky barevně prostřídala. Každopádně, dřevěná prkýnka u mě vedou.. pamatuji si, že babička je měla třeba i ve tvaru divočáka. Jsou úžasná! 


3. Okno- můj flek 

No, máme sice psího chlapečka, ale v dnešní době je růžová už pro všechny. Každopádně věřím, že Bowiimu bude jeho okenní parapet chybět úplně nejvíc. Každé ráno si tam po venčení sedne a sleduje, kdo všechno chodí. 


4. Knihovnička

Moje knihovnička, maličká.. už praskala ve švech a po výběru knih u babičky a táty byla k ničemu. Tady jsou vyfoceny jenom kousky, které jedou se mnou do Anglie (ještě mi nějaké přijdou). Jenom, abyste věděli, proč mě po odnošení kufrů rupnou záda, tak za to mohou mé knihy. :D 


5. Šicí stroj 

Skřínka od maminky, do které patří věci na šití. Nejsem žádná švadlena, ale se štěnětem se zlepšuji, protože to je věčně roztržená oblíbená hračka nebo pelíšek, pořád do kola... a v této skřínce.. ♥♥♥


6.  Andělé 

Andílek v rohu je od maminky. Dostala jsem ho na první Vánoce, které jsme s přítelem trávili sami. Ten i obě fotky se mnou cestují v mém  HYGGE boxu až do Anglie.. Přece neodjedu bez strážců. Ještě mám jednoho, ale ten hlídá shora.


7.  Čtecí koutek

Pro mě ideální místo na čtení? Koutek gauče s polštářem od miláčkem a deky od sestry. Zapadnout do rohu s lampičkou a čteme, čteme.. "Týjo, to už jsou 3 hodiny ráno?"


8.  Květina z lásky

Další parapet, který bude postrádán. Květina z lásky! A hlavně první kytka, co se mnou žije už 3 měsíce a ještě se nerozhodla umřít! Takže pro mě značí i jistý úspěch ♥. Ta snad pojede s námi. 



Tak to je pro dnešek vše. 

Přeji krásný den a já jdu balit a vozit bedny a pytle, abych si večer zasloužila sednout do bazénu se sklenkou vína. 


KRÁSNÝ VÍKEND ☼♥


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)