pátek 11. prosince 2015

Páteční inspirace III. - Hebké nožky.


Dnes je to drobný kosmetický tip. Nejsem v téhle oblasti žádným odborníkem. O to ale větší radost mám, když objevím něco, co skutečně funguje a mohu to poradit dál.

Snad celý čas když nepočítám dětství mám problémy s tvrdou kůží na patách. Jako malá jsem koukala na babičku, která seděla v křesle večer po koupání a paty si škrábala. Říkala jsem si, co tam tak škrábe když je pata úplně hladká. No ..... kdyby jen tušila. Manžel se naučil mé paty používat jako škrabadlo, když ležíme pod peřinou. Aby se nemusel k noze natahovat, poškrábal se o mou patu. Vyzkoušela jsem bezpočet krému, máslíček a vazelín. Vždy byl výsledek naprosto stejný. Různé ... ach škoda mluvit.


Pak ale přišel na trh elektrický pilník. Když už jsem měla plné zuby toho, jak se mi ponožka při oblékání zadrhává, řekla jsem si, že si pro něj zajdu. Dostala jsem od mámy k Vánocům poukázku do drogérie a byla jsem přesvědčená, že padne přímo na tohle. V obchodě jsem se ale postavila nohama na zem. Chtěli za něj dvakrát tolik. Pardon, ale to ani náhodou... Zklamaná jsem odešla s myšlenkou, že snad jednou až to nebude taková pecka, koupím jej levněji... (ani náhodou, ty blázne).
V Holandsku jsem později narazila na řadu pečující o nohy v obchodě The Body Shop. Krém z marihuany. Musím říct, že je perfektní. Konzistence je spíše jako máslo, krásně se roztírá a má lehkou nevtíravou vůni po bylinkách. Paty byly lepší, stále to ovšem nebylo ono. Zůstávali rýhy a pokud jsem někdy zapomněla ... byla jsem na tom jako na začátku.
V jednom krámku jsem ale narazila na onen vysněný elektrický pilník. Nebyl tedy značkový, vlastně úplné noname, ale stál méně jako 10€ i s náhradní hlavicí, proč to nezkusit.

Užitečné věci nemusí stát půlku platu

Přátelé, naprostá bomba. Od té doby jsou tyto dvě věci nerozlučná dvojka. A já?  ... mám nohy jako malé miminko.
Nezáleží na ceně. Nebojte se, že pokud nemáte finance na drahý kousek z drogérie, že ten levnější nebude fungovat.... a k tomu jako bonus, dopřát si péči tímto krémem.

Od té doby se manžel musí škrábat sám. A já spím o hodně lépe když se mi nohy nezadrhávají o prostěradlo. :o)






Jako takovou maličkost Vám ještě doporučím olejíček na nehty od Ryoru. Používám jej jak na ruce tak nohy. Krásně voní a kůže okolo je pak hebká a zacelená.  


Pokud mám čas i náladu, kompletní péči završím tímhle krásným jemně perleťovým lakem od Yves Rocher. Má doslova duhové odlesky. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)