pátek 4. prosince 2015

Páteční inspirace II - hudební radosti.

Musím říct, že se neřadím do skupiny 'puberťáků', kteří tráví veškerý svůj čas online. Mobil mám sice k ruce skoro přirostlý, ale na počítač mám čas jen chvíli každý den.
Každopádně kromě Facebooku trávím dost času na YouTube. Našla jsem si tam před delší dobou pár pro  mě skvělých zpěváků a umělců, kteří v Česku nejsou vůbec populární. Je to škoda, takové One Direction, Justina Biebera nebo Demi Lovato zná celý svět a je skoro nikdo.

No. Dám vám tady ochutnávku něčeho, u čeho s radostí trávím čas a čeho mám plný přehrávač v telefonu :).



1. Alex Goot
Je prostě skvělý, není to žádný extrémní krasavec, ale ten hlas a to jaký má přístup k tomu, co dělá. Začal tím, že přezpívával písničky od jiných a už si skládá vlastní hudbu. Nemůžu se nabažit jeho písniček.
Dokonce mám jednu i jako budík a je to asi první písnička, kterou, i když ji mám jako budík, nezačnu nenávidět.


2. Kurt Hugo Schneider
TALENT! Nechápu jak někdo může umět tolik věcí a tak skvěle. Já jsem absolutní antitalent na cokoli, co se uměleckého směru týče a on si prostě nakráčí a umí všechno. Boží. Jeho videa dokážu sledovat celou noc. 
Má spoustu nápadů a pomáhá neznámým zpěvákům. Natáčí videa, zpívá a hraje snad na vše, na co hrát jen jde. 


3. Macy Kate 
Na tuhle slečnu jsem jednou jen tak narazila. Ráda se k jejím coverům vracím. Byla jsem nadšená z její spolupráce s Kurtem. Jakoukoli píseň zazpívá, tak k ní sedne. 


4. Against The Current 
Je to sice hudební skupina, ovšem hvězdou je tam Chrissy. Prvně jsem ji slyšela zpívat v coveru společně s Alexem a Kurtem. Byla jsem nadšená. Pořád to patří k písničkám, které si pouštím s láskou. Na to kolik jí je let, zpívá úžasně a je škoda, že o nich neví více lidí. 


5. Two Worlds Music
O těch dvou už jste možná něco slyšeli. Každopádně jsem je nemohla vynechat. Jednou mi kamarádka poslala jednu jejich písničku a já na tom jejich YT kanále strávila tak dalších 5 hodin. 


6. Bart Baker
Znáte? Ne? Měli byste. Dělá asi ty nejlepší parodie na světě, i když se mi hrozně líbí originál, tak mě ta parodie nehorázně pobaví. Třeba ty na Taylor Swift mě fakt baví. Doporučuji se kouknout! :D


No nic, je hrozně moc hodin a já mám zítra (vlastně už dneska školu)..
Tak doufám, že se vám alespoň něco z toho líbilo a já se loučím (^_^)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)