úterý 12. ledna 2016

Dívka a mlha.

V obýváku u krbu s kávou v ruce a za oknem mlha, která by se dala krájet. 
Každý normální člověk by se ještě přikryl peřinou a v klidu si pustil nějaký romantický film a nebo spinkal. 
Ale jelikož jsem to já a Bára, tak to skončí tím, že se sebereme a do té zimy nakráčíme s foťákem v ruce.

Nevím, jestli to tak cítím jenom já, ale zima není zrovna roční období, které bych měla v oblibě. Nejen, že bydlím na horách, kde je přes zimu -20°C, mám věčně zmrzlý nos i uši a chůze v desítkách cm sněhu taky není zrovna výborná, tak k tomu přičtěme fakt, že v podstatě můj zimní 'look' má omezený počet variant. Nemám doma zrovna hromadu zimních bot a kabáty taky nejsou zrovna oblíbenou částí mého šatníku. Takže střídám svoje dvoje zimní botky a tři zimní kabáty pořád a pořád dokola a to až do dubna, kdy to bíle cosi konečně zmizí.

Ovšem tento kabátek a tyto boty jsou mou nejoblíbenější zimní variantou. 
A pod tím? Moje oblíbená černá.
#blackismyhappycolour












Krásný zimní den^^

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)