pátek 1. ledna 2016

Kouty, místa ....

Často si říkám, že bych potřebovala aby měl den víc hodin. V době, kdy jedeme na dovolenou domů si to říkám v podstatě každý den. Tolik se těšíte, naplánujete si spoustu věcí ...... 
U mě je to prakticky každý půlrok stejné. Jakmile ze mě spadne pracovní povinnost a přijde ona úleva .... došlápne si na mě nemoc
Tentokrát to nebylo jiné. Už poslední den v práci mě bolelo v krku a bránit jsme se mohla všemi deseti, nebylo to nic platné. Angína ..... více jak týden z cenné dovolené proležený v posteli. 

Série bezlepkového cukroví tak vyprchala do neznáma. Nevadí. Recepty rozhodně přidám a jak jsem již psala, třeba si je uděláte jako já, během roku, jen tak ke kávě. 

Dnes, první den nového roku, Vás všechny zvu k nám domů. Drobná místa, které mi jsou nejmilejší, na které myslím když jsem od nich tak daleko. Pravda, nejsou tu všechny. Po celý rok, kdy se sprchujete a chodíte na záchod s více jak 40ti lidmi i tato místa jsou pak u nás doma jako splněný sen. Určitě se ale shodneme, že to sem nepatří. 
Snad se Vám u nás bude líbit. Inspirujete se, odpočinete si ..... 


Vítejte .... a pro lepší představu ..... zrovna jsem dopekla kokosky


Ložnice, vlastně napůl s pracovnou. Musíme přiznat, postel je až moc velká. Spíme s manželem pouze na pravé polovině, tu druhou zcela bez problémů okupuje náš psík. Největší radost nám dělají tyto dvě velké lampy. Poputují s námi do nového domu. Jsou perfektním kouskem z holandského blešího trhu .. obě za 8euro.


U postele mi vždy leží právě rozečtená kniha. Kolikrát se mi v noci stane, že nemohu spát. Jen si rozsvítím a pokračuji v příběhu. Super společníkem je také pohankový polštářek, který mi masíruje krční páteř. 


Nad postelí nám svítí ratanové kuličky, které máme z tchibo.cz. Ještě výš pak poličku na ty největší nezbytnosti. Manžel si tam ukládá hodinky, zde jsou v bezpečí od našeho zvědavého psíka. Já tu mám fotoaparát flexaret, plně funkční po mém dědovi. Samozřejmě pak nesmí chybět knížky. Ty nejnovější, ty nachystané na čtení nebo na zabalení s sebou do Holandska. A pak můj nejoblíbenější komix Shrek. Dárek od mámy, ještě z dětství. Pořád ovšem perfektní.  


Naproti posteli se nachází můj malý pracovní stolek. Jednou jsme se dostali do Ikei a v koutě s věcmi s velkou slevou byl tenhle stolek. Přesně pro mě a ve slevě o více jako polovinu, jen proto, že je na něm malý škrábanec. Obvykle na něm mám šicí stroj, ale ten je se mnou na cestách, takže je tu prosto pro dekorace. Dřevěný kalendář nastaven na datum naší svatby, krejčovská pana s náhrdelníkem jízdního kola od mé přítelkyně, dva mé srdcové parfémy. Spousta maličkostí. 


Vedle ručně vyrobená mistička mé přítelkyně a v ní věci, které nosím prakticky stále. Dokonalé Ono z rukou šikovné dámy, rovněž i prstýnek a ty nejskvělejší hodinky od mého táty. Klasicky všude gumička, kterou mimochodem neustále hledám. V rámečku pak originál kresby mého tetování, spolu s usušeným kvítím. Vzpomínka na ten den. 


Nad stolem mi visí drobný provázek a na něm upomínky na okamžiky. Často je měním, podle nálady, období. Tahle fotografie je na něm ale stále. MILUJU KÁVU !!! A ráda si to připomínám... 


... mimo to je tam i kartička jako vzpomínka na mou úplně první rezervaci v restauraci na nové jméno, ručně šitá květina mou kamarádou, která byla součástí mé svatební kytice :o) ... jejda a taky fotografie s bráchou z první třídy. 


Vedle stolečku je drobný košík a v něm vždy nějaká klubíčka vlny. Kolikrát koukám na film, seriál či jiné, popadnu klubíčko, relaxuji a vznikne třeba drobná šála. Nebo něco jiného pro radost. 


V obývacím pokoji je pak nejmilejším místem tahle knihovna. Pravda, už začíná být malá, ani v ní není vše, jen ty nejčtenější knížky. Ač se Vám může zdát křesílko nepohodlné je to pohádka. Nohy si dám nahoru, vedle na gauč a z příběhu se proberu klidně až za hodinu. 


Svatební dar od sestry mého manžela. Krásné a do detailu přesně v našem stylu. Stejně .. pokaždé se při pohledu na něj musím usmát. Byl to krásný den. 


Jako poslední místečko nesmím opomenout to nejdůležitější. Schovka našeho prince. Máme přímo obrovské okenní parapety a doma malou Kelišovou. Když nevíme, kde je ...... je právě tady. A ví naprosto všechno co se u nás na vesnici stane. 

Snad se Vám u nás líbilo, přijďte zase někdy na kokosky :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)