pondělí 28. března 2016

Neděle jak má být. Teda.. skoro.

Tak až na konec dne byl včera skvělý den. Neděle a přece jen vstávat v 11:00 dopoledne a vědět, že zítra se můžete ještě pořádně vyspat, to je skvělý pocit. 
Ale jako správný student maturitního ročníku, dělám všechno do školy na poslední chvíli, a tak jsem následující dvě hodiny strávila sezením v kuchyni u notebooku s kávou a dopisovala svou seminární práci a přitom obtěžovala přítele, tátu i tátovu přítelkyni stupidníma otázka o tom, jestli takto tu větu můžu napsat a jestli ty stránky nevypadají blbě.. prostě klasická já. 
Když byl čas na oběd, tak jsem celou svou práci vzdala, notebook odložila a řádně se nacpala řízečkama. Tak to přece má vypadat v neděli! 
A jelikož včera bylo nejkrásnější počasí za posledních několik týdnů, tak jsme se rozhodli jít na společnou procházku. 
Já, přítel, táta a jeho přítelkyně jsme se oblíkli a vyletěli z domu, venku sice foukalo, ale sluníčko nás stihlo vyhřát i tak. A tak jsme se vydali na procházku po vesnici, to víte, žádné velkoměsto na Vás nedýchne takovou atmosféru jako procházka po vesničce, když je nádherně. 





Kravičky ale nebyly jediné, které jsme navštívili.


A tak jsme se procházeli dál a dál, na horách ještě sníh, ale v nížinách nádherně. 


Táhli, táhli a do kopce mě nakonec fakt vytáhli :D 


Když jsme doprocházkovali, tak jsme jeli pěkně domů a večer si sedli na zahradu, 19:00 hodin a vypadlo to, jako by bylo sotva 17:00 hod. A opekli jsme si první letošní špekáček. 


Večer jsme stihli ještě jednu procházku, pro mě trochu náročnější, ale zvládla jsem ji! To asi proto, abych si po celém dnu chození mohla ten kotník vyvrtnout v koupelně, když jsem špatně došlápla. 
Takže až na zakončení, včera byl po dlouhé době moc krásný den, kdy jsem vypnula mozek a užívala si každý moment.

No a dnešní ráno tedy vypadá asi nějak takto:

Pinterest

Takže na procházku si zase chvíli nezajdu, tak si budeme alespoň číst. A jelikož se blíží maturita, tak po dočtení Pána much jsem se vrhla na Čapka a jeho Bílou nemoc a zatím musím říct, že super! 















Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)