úterý 22. března 2016

Vlasová historie ... co už nikdy?!

Předem bych chtěla říct, že nejsem žádný expert na vlasy a ani této oblasti nijak zvlášť nerozumím. Jde spíš o předání vlastních zkušeností a příběhu z pramínků. Myslím, že dnes už ho asi má každá. To bych nebyla já, abych to nevzala pěkně od začátku. Nejsem fanoušek článků ve stylu hrc prc .. tenhle šampón, hrc prc tahle maska :o) Ale kdo nás čte již nějakou chvilku, tak si určitě všiml.

..................................................................................



 Moje původní barva vlasů je čistě světlá blond. No, dříve jsem si myslela, že světlá pak jsem se seznámila s mým mužem a zjistila jsem co je skutečně blond. Vlasy máme všichni po máme husté, bráška podědil ještě kudrlinky na zůstaly už jen sem tam nějaké vlny. To jsem ale byla já, baculatá blondýnka z hájenky. 



V 15ti letech se ale ve mě ozvala menší pubertální revolta a blondýny jsem měla dost. Abych to upřesnila, chtěla jsem mírně hnědé vlasy (viď Alenko), ale domácí barvení je prostě domácí barevní. Experimenty tehdy frčely a kdo se nebarvil doma v koupelně jakoby nežil. Abrakadabra barva o chvilku déle působila a byla jsem černovláska. K tomu jsem si musela barvit i obočí. Značnou nevýhodou když se světlé vlasy barví kompletně na tmavou jsou odrostlé části. Tak jsem se prakticky každé tři týdny musela dobarvovat, později jsem do téhle akce přibrala i manžela. Úplně nesnášel, když jsem z koupelny vylezla s kelímkem a začala míchat barvu. Vysvobodila mě skutečně až farma. Pokaždé, když jsem si řekla, že už se neobarvím a nechám odrůst, později tohle odhodlání skončilo tím, že jsem nedokázala chodit mezi lidi s těmi svítícími blond vykukujícími kousky. Na farmě mi to však bylo jedno. Mezi hruškami není čas hrát si na modelku.


Půl roku jsem nebarvila, doma mi kadeřnice udělala světlý melír, dalšího půl roku jsem nebarvila a následný melír mě prakticky vrátil blond vzhled.
Byla jsem nadšená, vlasy se nijak extrémně nezničily a kromě pár centimetrů u konečků, které házely zrzavý odstín po černé ani památka. Na druhou stranu jsem byla překvapena jak moc mi za těch 7 let původní odstín ztmavl. Teď už je to víc jak čtyři roky bez černé, rok co jsem nebyla ani na melíru a jsem víc než spokojená. Mít zase své vlasy je pro mě obrovská úleva.



..................................................................................

Proto Vám dnes napíšu s jakými produkty jsem nejvíc spokojená a co mi vyhovuje. Troufám si říct, že jsem toho vyzkoušela již poměrně dost a proto si myslím, že by mé tipy mohly někomu pomoci. A pokud ne, tak jste se alespoň koukli na historické fotografie :o) 


  • Šampón - Yves Rocher I my planet - citrusová svěží vůně, kterou jsem si zamilovala. Vlasy se po něm krásně lesknou, voní a jsou lehounké. Stačí mi trošku i na mé husté vlasy a krásně pění. Pokaždé když jsem doma, podaří se mi chytnout nějakou akci, takže vím, že se dá sehnat i za super cenu a já si doplním zásobu. 
  • Olej - Yves Rocher Monoi de Tahiti - suchý olej, který je vhodný na tělo i vlasy. Má silnou květinovou vůni, která asi nebude pro každého, ale mě uklidňuje. Večer si jím namažu suchá místa, které při své atopické pokožce mám. Ráno se pak probouzím ještě do příjemné vůně. Rychle se vsákne, nezanechává mastný film. Co se týká vlasů, po vysušení si dám trochu do dlaně a jemně vetřu do vlasů pro vůni a lesk. Jindy když mám čas a vzpomenu si, udělám si culík, nastříkám do konců, zamotám do drdolů a nechám pár hodin působit. Poté opláchnu šampónem a je to. 
  • Zesvětlení - Schwarzkopf Color Freeze - mám raději když se melír mění do bílé barvy než do žluté a proto jednou nebo dvakrát do týdne používám zesvětlující šampóny. Tenhle je ovšem ze všech nejlepší. Nebarví ruce, nemusí se nechat dlouho působit a výsledek vidíte již po prvním použití. K tomu všemu krásně voní. Samozřejmě jsou vlasy po jeho použití trošku sušší, stačí použít nějakou Vaši masku a je to. 
  • Tangle teezer a gumičky Invisibobble - těžko říct, zda potřebují komentář. Původně jsem si tento hřebínek pořídila kvůli tomu jak vypadá a moc jsem tomu nedávala. Teď si nedokážu představit rozčesávat se něčím jiným. Pokud si jej zapomenu a jedu k mámě, mám pocit, že se mi ten klasický hřeben snaží vyrvat všechny vlasy i s kůží. Kdo říká, že není dobrý, tak ho ještě neměl. :o) Na gumičky jsem přišla u kadeřnice, zkusila a už doma nemám jiné. Krásně udělají culík i drdol. Rychlovka v práci, nikde gumička nepadá, neklouže a když si ji na konci dne sundám nejde poznat, že jsem je vůbec měla stažené. 
  • Maska - Kallos - čokoládová maska. Jupíííí ..... tuhle zatím zkouším, takže nemůžu říct nějaké velké závěry. Ale vůně je naprosto dokonalá, vlásky se pak krásně rozčesávají a voní celý den. No a množství k ceně? To snad ani nepotřebuje komentář. Musela jsem ji mít. :o) 



Jaká je ta Vaše vlasová historie? Je něco co jste udělali a už nikdy více? Nebo naopak něco co máte v plánu a odhodláváte se? A Váš oblíbený produkt na vlasy? 

3 komentáře:

  1. Kde jsou ty casy, kdy jsem ti barvivala vlasy. Ale tve vlastni ti slusi mnohem vic. Stalo nas to par let a par stovek korun, ale nakonec jsme se nasli ve svem vlastnim originale. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kartáč na vlasy mám také a musím říct že už bych neměnila a kartáče co jsem měla doma letěli do koše(opravdu)mám a ten s ručkou jako klasický kartáč.Dala jsem ho i mamce a vánoce a děsně si libujeJ o a ještě malá pikoška ten kartáč miluje i náš pes dala jsem očuchat balíček a ukázala co to a když se řekne čísi čísi tak sedne do pozoru a čeká...a psí kartáč leží někde na dně šuplíku

    OdpovědětVymazat
  3. vlasová historie?no asi taková já si na vlasy dávala snad vše prý bych si tam dala i h...kopřivy,heřmánek,ocet,mateřidoušku do konce i med s banánem vřele doporučuji na husté a dlouhé vlasy...sranda.Med jde špatně umýt a lepí snad ještě víc než se zdá a ten banán ty kousky no úžasné ještě po sušení a česání ho vyšesáváte.Jinak šampony jsem také hodně zkoušela no jsem typ co zkusí vše a naplpe si vše.Toť moje vlasová historie.snad jsem pobavila.
    PS:chápu tu gumičku tak že když ji sundáš nejde poznat,že jsi měla stažené vlasy?Já za sponky,čelenky...už taky plno peněz vyhodila tak už moc neexperimentuji.Děkuji

    OdpovědětVymazat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)