pátek 18. března 2016

Páteční inspirace XII. - Wishlist napříč generacemi.


Myslím, že tento článek nepotřebuje úvod, ale jak víte, nerada nechávám věci jen tak. Řekli jsme si, že pro dnešní inspiraci Vám ukážeme naše tužby a přání. Taky nás zajímalo, jak se budete dívat na stejné téma podané od dvou různých věkových skupin. Ke které z nás se přikloníte? U které z nás byste si našli to svoje? Nebo nám taky napište zda něco z těchto kousků máte a jsou super nebo stojí pěkně za prd. 

Bára 



  • Kuchařka - u mě klasika. Inspiruji se z každé kterou mám. Ať už objevím nový styl vaření v páře, úžasné koření do kukuřičné polenty a nebo mi v nich poradí jaký hrnec se hodí na pořádný vývar. Každá je jiná a to se mi líbí. Já se brzy chystám domů a těším se na pořádání společných večeří a chvil. Motto téhle knihy je: společné jídlo dělá šťastnější život. U mě si jistě najde to pravé místo. 
  • Hodinky - mám krásné dřevěné hodinky, které miluji a asi dokud se na mě nerozpadnou je budu nosit. Pak mám ale příležitosti na které je vzít nemohu, kde se mi nehodí a já jsem bez nich jako bez ruky. Hodinky DW jsem zamítla ihned a to především kvůli ceně. Je neskutečná a zase tak důležitá pracovní zasedání mít určitě nebudu, kde bych si je vzala. Hodinky Cluse v hnědé kůži (ke všemu stejný odstín jako máme kočárek) v rose gold kovu jsou dokonalé. A cena je naštěstí normální. 
  • Podprsenka - moc se mi líbí styl odhalených volných košil, šatů s výstřihem a podobných kousků ze kterých vylézá tahle podprsenka. Ach .. prostě nádhera
  • Sandálky - zjistila jsem, že nevlastním ani jedny sandále. Mám tenisky i balerínky, ale sandálky ani jedny. Na spoustě zahraničních webů jsem viděla takové dohromady s úžasnými kousky sladěné dohromady. U nás jsou většinou za vysokou cenu. Tyhle, od jedné z mých oblíbených značek se dají sehnat dokonce pod tisícovku. K nim dlouhá sukně až na zem. 
  • Olejíčky - denní a noční oleje na obličej od značky Kiehl's. Jedná se o 100% přírodní oleje, kde jsou například i výtažky ze zázvoru. Nevím co víc bych k nim řekla. Dokonalost sama o sobě. 
  • Spona do vlasů - krásný kousek z olivového dřeva. Ručně broušená s jemným motivem. Míša zrovna nevytváří nové, jelikož se jí narodilo miminko, ale to nevadí. Mě vlásky ještě alespoň trošku povyrostou. 
  • Mlýnek - naprostá novinka pro mě, kterou jsem objevila asi minulý týden. No, nebylo by to skvělé udělat si vlastní bezlepkovou mouku. Naprostá paráda, ještě ke všemu i krásně vypadá, ale už méně krásná je ta cena. hm...
  • Váleček - někdo možná vidí jen váleček. Já vidím sklenici plnou květinových máslových sušenek. Povím Vám, to teprve bude nádhera. Pořiďte si váleček, který Vám bude líto vytáhnout na manžela vracejícího se z hospody. :o)

Anička


Po radikálním úklidu v mém šatníku jsem přišla na jedno, mám hromadu triček a croptopů! Když jsem včera byla s mamkou po obchodech a měla jsem si něco vybrat, nemohla jsem. Obchody jsou narvané kousky, které i když jdu po našem malém Jeseníku, vidím na 10 slečnách. Ne, děkuji. 

  • Co mi ovšem v šatníku schází? I když jsme to s přítelem počítali a mám 12 kabelek a 3 batohy, tento batůžek bych s radostí přidala do svého šatníku a s láskou ho nosila. 

  • Co mě zaujalo na dnešním oblékání jsou ripped jeans, ani nevím proč, ale hrozně se mi to líbí ve všech barvách, navíc nohy jsou snad jediná část mého těla, co se mi na sobě opravdu líbí :D

  • Další věc, co bych si chtěla letos pořídit jsou kšandy, přesně tyhle! Ale s mým štěstím, se mi to asi nepovede. Sice nemám číslo 34, ale moje postava taky není 90-60-90, ale baví mě se oblékat, tak jak se mi líbí a v tomto směru mi je hodně vzorem Jesy Nelson z dívčí skupiny Little Mix.

  • Dále dva croptopy, které jsou na mém wishlistu, ach! Ty moc moc chci přidat do své skříně! Světlejší nebo v černé barvě, to už je jedno, ale ten střih se mi moc líbí.

  • Hnědý svetřík. Jelikož jsem zastáncem svetrů nad mikinama a má skříň jich obsahuje asi deset, pořád mi připadá, jako bych žádné neměla a chodila furt v tom stejném. Tento by ovšem byl dokonalý, jenom bílý obyčejný croptop pod to, nebo jenom bílou podprsenku a kraťasy s vysokým pasem, béžové conversky a hurá léto!
  • Bundička v kožíškem. Já ji nechci, JÁ JI POTŘEBUJI. Sice už jsem si splnila své dvě přání a můj šatník už obsahuje džínovou bundu a i černou koženou, což jsou moje lásky, ale tahle by se do třetice taky hodila, na jaro a na podzim, no úža.
  • A jako poslední věc, co bych si letos chtěla splnit, není oblečení, ale tetování. Tohle je TOP věc na mém seznamu a na té nejvíce lpím. Už se na něj těším. Ale spaní na zádech zase bude pár dní peklo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)