neděle 17. dubna 2016

Nech lítat motýla tak, jak se mu zachce.

Mám pocit, že poslední dobou je velmi populární ....
............
Co je populární???

Je to vlastně chůze na tenkém ledě. Znáte přirovnání, že nic není černé nebo bílé? Kolikrát mi přijde, že lidé zapomněli, že svět má i jiné barvy. 
Buďto moc chválíte, leze dotyčnému do zadku a nebo nechválíte a hned jste závistivý pitomec. 

Náš blog chceme jiný. Chceme Vám předávat informace a doporučení, které skutečně máme rády a jsou nám blízké. Chceme abyste nás poznali. Třeba se Vám zalíbíme, třeba taky ne. To je ovšem riziko. Můžeme mít třeba něco společného a zjistíte, že v tom nejste sami. 

Víme, že nakupovat v Palladium, pít Starbucks nebo Bubbleology, vlastnit rtěnky od MAC, mít bydlení v severském stylu a chodit do fitka, tak máme více čtenářů.

 Už bychom to ale nebyly my. Jen bychom vytvářely iluzi, která by byla přijatelnější pro dnešní dobu. 


Jednou za čas však budete mít dost fotek Prahy ze všech úhlů, procházek po Náplavce (myslím, že je to super název pro mediální chorobu :o)) a přijdete za námi, na domácí limonádu, třeba i pivo na vesnici. My Vás budeme vyhlížet.

Do té doby se pojďme kouknout, jak nám Holandsko krásně kvete, zbavuje se chladu a jak jsem zase konečně mohla vytáhnout jedny z mých nejoblíbenějších kalhot. 



Ještě jednou .. 

neposlouchejte ty dnešní módní zákazy a podmínky co se valí ze všech stran. 


Jen se inspirujte a přizpůsobte to Vaši osobnosti.




Motýlka jsem si zamilovala. 
Původně byl koupen pro mého manžela, ale už u poklady mi bylo jasné, 
že se častěji ohřeje u mě. Krásný materiál a úžasně drží tvar.


Věříte na karmu? Jedna ze sil o které jsem přesvědčená, že existuje a dohlíží na nás.
Tenhle náramek pro odpuzení negativní energie mi vyrobila úžasná kamaráda Terezka. 
Její obchůdek najdete tady.  


Mějte se krásně a nezapomínejte, že i v teplákách na zahradě se dá prožít krásný den. 

Motýlek / WE fashion
Džínová košile / WE fashion
Harémové kalhoty / A basta
Černé plstěné náušničky / má výroba
Boty / Mustang
Taška / Reserved

Co říkáte na harémové kalhoty? A líbí se Vám když ženy nosí motýlky? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)