úterý 12. dubna 2016

Mé kosmetické stálice.


V neděli bylo skutečně cítit jaro. Krásný teplý den. Stále fouká větřík, ale už nenese žádnou zimu ani zmrzlé nosíky. 
Sluníčko začíná nabírat na síle. Samozřejmě mi to nedalo a rozhodla jsem se,
 povzbuzena touhle modrou atmosférou, už definitivně zazimovat kabáty, péřové bundy a kozačky. 

Tímto víkendem jsem na zimu rezignovala a vykopala ji ze dveří, skříně i šuplíků. 



Říkala jsem si, že už dlouho nebyl kosmetický článek. Navíc jak je venku sluníčko 
a vůbec krásně, začínáme pomalu ale jistě vylézat se svých obydlí a nějaký ten dekorativní tip 
na naše bledé tváře se může přece hodit.  

Jedná se o mou každodenní péči /rutinu. Jsou to produkty, které mi sedí, na které se mohu spolehnout a vím, 
že mi přes den v náročné práci vydrží. Čili je to ověřená hromádka kamarádů


  • Tvářenka - trio od značky Catrice 030 Rock 'n' Rose. Svou oblíbenou tvářenku od Yves Rocher jsem již beznadějně spotřebovala, proto přišel čas na novou. Stále se držím svého přesvědčení, že není potřeba mít jednoho produktu plný šuplík a tvářenka mi prostě stačí jedna. Proto když jsem viděla tři krásné odstíny v jednom balení měla jsem radost. Všechny barvy sedí mému typu pleti. Pigmentace je úžasná, nepráší a stačí štětcem nabrat skutečně málo a krásně se s ní pracuje. Během chvilky se zbavím svého upířího vzhledu, kolikrát spíše do modra jaká je mi v práci zima. 
  • Řasenka - Dermacol Imperial - hustý kartáček, který nabere všechny mé jemné a světlé řasy. Zabereme mi práce s ní skutečně jen chvilku a mám hotovo. Není mokrá, přidá na objemu a řasy neslepuje v jeden chuchvalec. Pro mě velkým zachráncem času, když nestíhám do práce a bez řasenky neodcházím, jelikož pak vypadám jak kdybych probrečela celou noc. 
  • Korektor - již po několikáté korektor od značky Catrice - Camouflage. Měla jsem tuhle verzi v kalíškové podobě a byla jsem spokojená. Ovšem musím rozhodně říct že tohle zpracování je mnohokrát lepší. Lépe kryje, lépe sedí na pleti a odstín mi také sedne více. Používám jak na kruhy pod očima, tak na drobné nedokonalosti a plní svou funkci na 100%.
  • Pudr - transparentní 010 od značky Catrice - během dne se mi několikrát zaleskne obličej, na klasických místech jako je čelo a brada. Proto používám bezbarvý pudr, jelikož mi zabarvené nesedí a vytváří nepřirozený vzhled. Rychle místa zapracuji pomocí kabuki štětce také od značky Catrice a tradáááááá .. v tom je celé kouzlo. Je jemně namletý a nepráší na rozdíl od transparentního pudru od Essence. Navíc balení je pevné se zrcátkem, což je rozhodně plus.


  • Krém - Sébium Hydra od značky Bioderma - krém jsem vyhrála v rámci soutěže s Biodermou a byla jsem na něj hodně zvědavá. Produkty z této řady již používám, konkrétně čistící gel a micelární vodu a jsem spokojená. S vysazením hormonální antikoncepce jsem však měla problém se zvýšením mazu na pleti a to mě logicky dovedlo k jejímu vysušování. Byla jsem ráda za tuhle příležitost a vyzkoušet něco, co se mi nejen hodí do kompletní péče, ale konečně se donutím k hydratování pleti. Je perfektní. Používám ho každé ráno po vyčištění a před nanesením korektoru a jiné dekorativní kosmetiky a jsem nadšená. Krásně čistě voní, pokožku mám jemnou, nikde se mi nevytváří suchá místa a v žádném případě po něm pleť není mastná. Zmizelo i nepříjemné začervenání. 
  • Srub - Bubblegum od značky Lush - nemám tušení jestli srub od jiné značky funguje takhle úžasně, jelikož jsem nezkoušela, ale.... Tohle je jeden z mých nejmilejších objevů. Myslím, že vůně je natolik dokonalá, že ani nemá cenu ji popisovat, musíte cítit. Stačí malililililinko na prst a masírovat po rtech, po aplikaci klidně můžete sníst, jelikož je to samá dobrota. Rty jsou pak úžasně hebké, jemné a přímo k nakousnutí. 
  • Balzám - Bioderma Atoderm - tuhle řadu používám na svou atopickou pokožku. Jak sprchový gel, tak i krém na tělo. Po čemkoli jiném mám naprosto vysušenou kůži a nebo mě neuvěřitelně svědí. Proto když jsem hledala kvalitní balzám a zjistila, že Bioderma ve své nabídce má a ještě ke všemu pod řadou Atoderm, měla jsem vybráno. Často pracuji venku, v zimě, mrazu, pak zase ve vlhku. Rty mě kolikrát svědí, pálí nebo se nepříjemně loupají. Ovšem tenhle balzám je úžasný. Příjemně voní, nenucená, krémová, čistá vůně, vydrží na rtech neskutečně dlouho, má jemnou texturu a rty jsou krásně chráněné, hydratované, rozhodně ne mastné. Určitě není můj poslední. Tohle je balzám, který si zamilujete a stojí za to.




Jaké jsou Vaše kosmetické drobnosti za poslední dobu ze kterých máte radost? 

Nebo naopak, dali jste na něčí doporučení a pak přišlo zklamání? 

A upřímně, syslíte si kosmetiku?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)