pondělí 30. května 2016

Odpočinout si ...


Už je to nějaký čas, kdy se tu objevil nový článek. 
Přišla únava. Ale znáte to, taková únava, že se Vám o ní nechce ani psát. 

Jsme v Holandsku již pátý měsíc v jednom kuse a ponorka se pokaždé objeví. Je jedno jak moc zkušení v tomhle jste, vždycky přijde. Jsou to takové ty otravné maličkosti.
Vadila mi sprcha, ranní déšť, vítr, který se tu nemá o jaký kopec zastavit, stále ty stejné obličeje, pracovní rutina. A chybí mi kamarádi !!! To bych asi podtrhla nejvíc. Mě ..... samotáři první kategorie chybí přátelé. Musím se usmát když si to uvědomím. Jak velké klišé je věta: nevíte co máte, dokud o to nepřijdete. Svatá pravda. 

A taky KOFILA !!! 
Ta nejlepší čokoláda na světě, tady nemají ani ponětí o co přicházejí. Už se těším až vběhnu do prvního obchodu a popadnu tu žlutou tyčinku. :o) Nejraději ji mám vychlazenou. 
Ach ..... 

Musím ovšem zmínit jednu velkou novinu. Za tu dobu co jsem se já válela pod peřinou a drala zuby nehty z hruškové ponorky ..... Anička úspěšně odmaturovala. 

!!!! HIP HIP HUUUURÁÁÁ ..... JSI NEJLEPŠÍ !!!!!!!!!!


Víte co neoklamete nikdy ač se budete snažit o svém věku lhát jakkoli dobře? To, že už i Vaše nejmladší sestra má po maturitě (teda pokud není Sheldon Cooper :o) )
Tak moc čas letí ....

My ale stále blogujeme a blogovat budeme. Nápady se hromadily. Jen ne tady, ale na různé kousky papíru, poznámky v telefonu, do notýsků, fotek .... Jsou všude .... a postupně je Vám budeme předávat. I soutěžit !!!!!!!

A v létě ..... nás snad konečně uvidíte spolu, nejen na fotkách, ale třeba i ve videu ... ale pšššššt ... 
Programy na jejich úpravu jsou mou noční můrou..
.............


Tak jste si od nás odpočinuli a červen nás žene zpět v plné síle.

 Tyhle řádky mi chyběly ... pěkně bych kecala, kdybych tvrdila něco jiného. 


Mávám všem nočním i denním skřítkům a řidičům i cestujícím stejně otravné ponorky ve které jsem byla já. Nebojte .... i té nejhorší jednou dojde palivo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)