pondělí 25. července 2016

Tak trochu jiná Zoo- Jesenická zoologická

Jak se říká, toho, co máme pod nosem, si většinou vůbec nevšímáme. Tak jsem dopadla i já, ale včera jsem to bohatě napravila. 
V našem malém a skromném Jeseníku je toho vlastně víc k vidění, než si uvědomuji. Včera jsem měla tu čest a s radostí konečně navštívila FaunaPark v Lipové-lázních. 
Jako člověk, který je nadšený ze zvířat a téměř pohrdá zoologickými zahradami, tato na mě měla zcela jiný vliv. Není to místo, kde jsou zvířata zavřená v klecích po zbytek svého života. 
Například papoušci mohou volně létat po areálu, někdy se taky kousek zaletí, ale vždy se vrátí zpět, ptáte se jak to? Protože jejich majitel jim věnuje maximální pozornost, kterou může. 
Byla jsem svědkem několika úžasných momentů a viděla jsem zvířata, která bych v našich horách rozhodně nečekala. 



Myslela jsem si, že to bude pouze o papoušcích a sem tam nějakého hlodavce. Spletla jsem a jak! 
FaunaPark v Jeseníkách je jiný! Samozřejmě tady nenajdete žirafu, slona nebo například krokodýla. Ale je tu spousta jiných a úžasných zvířat. Například jsem měla čest se potkat pouze 4km od svého domu s lamou, pumou, tygrem a dalšími. 

Míst jako je toto by mělo být podstatně více! Není to jen místo, kde se můžete podívat na zvířátka, ale děti mají místo nahraní (hřiště, originálně vymyšlený stůl s piškvorky), ale také prostor na to, se něco naučit (různé druhy stromů, rozpoznávání stop zvířat). 
Vstupné je za úžasnou cenu a to pro dospělé za 60 Kč a pro děti za 40 Kč, podle mě ideální na strávení nedělního odpoledne. K dispozici je také občerstvení v krásné restauraci a venkovní posezení. 
UPOZORŇUJI, že nedělám pro FaunaPark reklamu!!! Chci Vám jen doporučit levnou a krásnou zoologickou zahradu, která za to stojí!! 

Dovolte mi, Vás trochu provést po tomto úžasném místě!


Ať žijí ptáčkové a ptákovnice! :D












Puma americká 






Pštros emu 



 A další










 Lama se moc nechtěla fotit, tak je fotka hodně přiblížená, proto taková kvalita... 


A jeden mazlík <3




 A co, že se tady dá všechno dělat? 









Za mě tedy 5 hvězdiček z 5 ! ! ! 


Tak neváhejte a zastavte se! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)