čtvrtek 22. prosince 2016

Dovolená s mámou? ANO!

Někdo si řekne, že jet na dovolenou s mámou musí být hrozný vopruz. Nemůžete chodit pařit a prostě... ježiši.. kdo jezdí na dovolenou s mámou.. trapas.
JÁ jezdím. A jezdím hrdě. Je spousta dovolených, na které jsem se dostala jen proto, že se moje máma nebála letět sama ženská s dvěma dcerama někam dál než do Chorvatska. Jsem za to mámě neskutečně vděčná. 
Nemluvě o tom, že poslední dvě dovolené byly nedávno a já už jsem přece o něco starší. Poprvé po dlooooooooooouhé době jsme spolu letěly na dovolenou, organizovala to máma a zvedly jsme kotvy a odletěly do Španělska. Hádám, že je vhodné zmínit, že moje máma je zároveň moje nejlepší kamarádka, proto si dovolenou s ní užívám daleko víc než si dokáže kdo představit. 
A že s mámou nemůže být sranda? Představte si.. tak si ležíte na pláži, sluchátka v uších, teplo, spokojenost a najednou vám někdo zaklepe na rameno. No kdo jiný než mamka.. 







Já: Co je? 
*směje se jak koza*
Já: Co jee? 
Mamka: Okamžitě si vem ubrousek a pojď mi utřít záda! 
Já: Proč proboha? 
Mamka: Protože.... no fakt se těším až budu někomu vyprávět, jak mě posral na pláži ve Španělsku pták!!! 


Taky to byla dovolená, kdy mamka poprvé zkoušela selfie. :D:D:D Upřímně jsme se pobavily. 
A že ve Španělsku mají super silné víno dokazuje fakt, že se mamka po něm ztratila mezi kaktusy. 
Nebo jsem v 18-ti letech panicky skákala po posteli s plnou pusou pasty a s kartáčkem v puse a křičela na mamku, že v koupelně je šváb a ona ho musí zabít. No holka na vdávání asi ještě nejsem. 

Loni jsme spolu byli na Krétě. To už byla víc dospělá dovolená. Víno, kostky, povídání si, opalování se. Kromě toho, že někdo z nás málem skončil v záchodové míse, protože na našem super pokoji bylo rozbité prkýnko. No ve tři ráno príma zážitek :D:D. 
Nebo třetí den sedíte u snídaně, kde jsou švédské stoly pořád a pořád stejné ráno i večer a mamka panicky neví, co jíst :D. 

Tohle je pro ty, co se za své rodiče stydí. Já jezdím na dovolené s mámou pořád a jestli se mi ještě někdy poštěstí s ní jet, pojedu! A vy byste taky měli. Mamku  máte jenom jednu a přece... i když je občas protivná si to zaslouží. Je to váš nejbližší přítel. Navždy. Stejně tak jeho táta. Kdybych si měla vybrat vedle koho si sednu do auta a pojedu až do Tramtárie, tak pojedu s tátou. 

Rodiče jsou jenom jedni a já je miluju. Oba dva. I když jsou občas.... pěkně protivní. Takže balte kufry a jeďte někam na rodinou dovolenou, třeba i jenom na přehradu. Jen ne proboha teď.... :D počkejte na sluníčko.


Dobrou noc. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)