středa 21. prosince 2016

Dobrá příprava je milión maličkostí.


Vzpomínka.
Třeba některá z Vás najde na konci týdne kouzelný prstýnek pod stromečkem a dnešní řádky se pak budou hodit.

Podělím se s Vámi o malé, ale pro mě významné drobnosti našeho svatebního dne.
Při přípravě svatby, jsem si chtěla dát záležet na maličkostech, na které si pak jak my, tak i hosté vzpomenou i za pár let.
Proto. ač jako amatér, což je zřejmé, jelikož svatbu jsem připravovala první, jsem hledala profíky ne svém řemeslu. 

Za mě mohu říct, že jsem je našla.



1.) Svatební šaty - tady jsem měla celkem jasno. Lusi jsem sledovala již několik let. Na žádné velké plesy ani oslavy nechodíme, proto jsem věděla, že první šaty od ní budou mě svatební. Bez problémů jsme se dohodly na střihu, Lusi zajela pro látku kterou jsem si vybrala. Vše šila jen podle rozměrů, které jsem ji posílala z Holandska, Nebyla časově možná ani jedna zkouška. Domů mi pak přišel ten nejkrásnější balík, který jsem kdy dostala. Kam se na to můžou jen hrabat tašky z nápisem Michael Kors nebo Chanel. Domluvila jsem se s ní i na přání aby se zbytků látky vytvořila motýlka pro manžela druhého pro našeho psíka. Nebyl to žádný problém, látku i prosbu předala svým kamarádům v Krispol a přišly spolu v jednom balíčku s šaty, každý v krásné krabičce i s návodem na zavázání.

2.) Pozvánky - s manželem jsme věděli, že nechceme romantické klišé. Žádné dech beroucí citáty a holubičky. Berou se dva šílení blonďáci, tak z toho nebudeme dělat sladkou pohádku do které ani jeden z nás nepatří. Našla jsem dostatečně svatební, symbolizující to, že se máme rádi, jen stačilo tvůrkyni poprosit o změnu barvy vlasů u nevěsty na blond a měli jsme hotovo. Na  pozvánce ke stolu pak jako symbol našeho čtyřnohého draka a byli jsme tam všichni.



3.) Drobnosti - moc se mi líbí tzv. dárek pro hosty. V plánu jsem měla uvařit hruškovou marmeládu, kterou pak rozlijeme do malých skleniček a dáme ke každému talíři. To už mi bohužel nedovolil čas a ani rozumné finance za skleničky. Proto jsem hledala něco jiného. Narazila jsem na úžasné lidi přímo tady. Původně jsem myslela, že u nich seženu i svatební oznámení, ale to jsem si nevybrala. Místo toho, ale spousty jiného. Jako dárečky jsme nakonec vybrali malé čokoládky na které jsme si nechali udělat potisk dvoukola, naše jména a datum svatby. Pak taky kouzelný svatební program i razítka, které jsme využili pro hosty na náš svatební strom. K tomu všemu mi ještě přišlo spousty maličkých drobností a pozorností. Jednoduše krásná práce.

4.) Pro manžela - chtěla jsem také nějakou osobní věc, kterou předám svému nastávajícímu v den naší svatby. Během příprav v našem pokoji přímo na místě. Nic velkého, ale stejně mu to vehnalo slzy do očí. Vybrala jsem manžetové knoflíčky s naprosto výstižným popisem pro oni chvíli, co myslíte?

5.) Prstýnky - ty mi daly asi největší práci. Vzhledem k tomu co po celý rok děláme jsem ihned zavrhla možnost s kamením. Jednak to není můj styl a pak také jsem ho chtěla stále nosit a ne mít doma na poličce ze strachu. Našli jsme přesně to, co jsme my. Líbil se nám odstín titanu, i jeho lehkost a celkově jsme byli prostě nadšeni. Opět veškerá komunikace probíhala přes internet. Jak měření velikosti, tak návrhy designu. Pán mi vše vykreslil a posílal na mail. Cena byla skvělá. Pro prstýnky sem si pak jeli osobně, do chaloupky na okraji Prahy a kouzlo řemesla dostalo třešničku na dortu. Máme krásné, originální titanové prstýnky s vyznačenou psí tlapkou a počátečními písmeny našich jmen Braillovým písmem. Do puntíku.

6.) Polštářek - polštářek pod prstýnky nám vytvořila moje úžasná a šikovná kamarádka Markétka. Její obchůdek přímo tu. Měli jsme lněný polštářek s vyšitým ovocným stromem a pod ním na jedné straně jablíčko a na druhé hruštičku. Farma nás v detailech doprovázela celou svatbou.

6.) Odznáčky - jsou pěkným detailem svatby. Tyhle jsem našla už ani nevím na které stránce, ale je jich plný internet. Nechal jsme udělat i pro svědky a ty jim pak zůstali jako pěkný vzpomínka. My jsme pak měli ještě jedny s nápisem Pán a Paní a s nimi chodili následující posvatební týden.


Já Vám přeji ať už plně plánujete nebo jen přemýšlíte, aby

Váš svatební den byl odrazem Vás dvou. 


Vyprdněte se na všechny tradice když to tak budete cítit. On si na ně stejně nikdo nevzpomene. A v neposlední řadě myslete i na dobré jídlo. To mám na svatbách nejraději.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)