úterý 20. prosince 2016

Mňamka.

Den dvacátý. Ty brďo,kdo by to byl řekl, že to opravdu nevzdáme.. teda chtěla jsem říct, že jsme přece silný holky a tohle máme v malíčku :D.
Ale teď vážně, tento týden mám na psaní článků sice víc času, ale díky rannímu vstávání do práce mám v hlavě díru, jak do psí boudy a chce se mi hrozně spát. 
Ale při projíždění hard disku jsem přišla na jedno moje tajné hobby, které už mě asi i přešlo. 
Jsou to fotky jídel. Ne vždycky to je 5* restaurace, ale vždycky je to něco, co mi udělalo radost. 
Tak pojďme do galerie jídla Anny. A předem Vás varuji, že tohle rozhodně není jídlo na to, abyste mohli naběhnout do fitka nebo abyste zhubly. Na to moc nejsem. Ale to uvidíte sami. Já tvrdím, že máme jenom jeden život na to jíst, co chceme a na co máme chuť. Pokud někdo nemá dietu jako moje sestra, kvůli zdravotnímu stavu, tak je to podle mě jenom týrání sama sebe. 



No řekněte, znáte lepší pocit, než když Vás probudí vůně slaniny a vajíček, protože mamka dělá překvapení? 


Oplacení laskavosti večeří. Taková maličkost vždy potěšila! 
Jdeme do tučnějšího? Mňam! 


McDonald je klasika. Na BigMaca mě přivedla Bára v Holandsku a do teď na něj nedám dopustit! 


KFC samozřejmě taky není ze hry... 


Teď mě tak napadá, že teď vypadám trochu jako alkoholik, ale kdo by si k tomu nedal pivko? :D 

Ale jsou i dny, kdy jít trošičku, ale jenom malinko zdravěji. 


Hříbky s česnekem a pizza pečivo v naší Tosce v Jeseníku. Úžasné. Nasytí a je to výborný! 


Moje první vaření, které neobsahovalo kuřecí maso. Losos s bramborovou kaší. Musím se pochválit, že na poprvé se mi to povedlo! 


Pokus o zdravý milkshake. A ano přátelé, to bílé dole je cukr, takže pokus nevyšel. 


Paštika s brusinkami, rozpečenou půlkou. Vždycky k dispozici v restauraci U Petra v Jeseníku.  Vždycky si ten předkrm dám, i když pak nedojím druhé. 


No co k tomu říct? 





Domácí kuchyně ^ ve většině umění mojí maminky. 


Pizza nesmí chybět! 


Magic Burger Jeseník a jeho domácí hamburgery. První místo kam jsem zavítali po loňské návštěvě Holandska. 


Typická večeře s tátou. Po info. potom se tři dny nehýbu. 

Když se na to tak dívám, tak už vím, proč nejsem nejhubenější. Ale alespoň jsem spokojená. 

Teď jdu "ukuchtit" chleba ve vajíčku. 

Tak dobrou chuť a pěkný večer. 








Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)