pátek 23. prosince 2016

Mami, zvládám to ...


Už zítra tu máme Vánoce. Přijde mi, že rok utekl neuvěřitelně rychle. Taky máte u stromečku vždy takový pocit?

Jakoby to bylo včera, když jsem tu seděla a teprve pár měsíců si zvykala na snubní prstýnek. A teď je to tu zase. Ten čas, kdy vytáhnu huňaté ponožky a bláznivé domácí kalhoty a brečím u vánoční koledy v romantickém filmu.

Včera jsme byli u našich rozdat všechny dárečky. Bylo tam krásně. Úplně modro. Objali jsme se a popřáli jen to nejkrásnější.

Co si budeme nalhávat, to kouzlo Štědrého dne už nemá takovou sílu, když bydlíte sami ve dvou. 






Pamatuji si, jak jsme se snažili s bráchou najít dárky ještě před Vánoci. Jak jsme do sebe rychle natlačili večeři a čekali na zazvonění. Jak nás táta napínal, že si dá ještě kávičku a posedíme.

Dnes už je to jinak. V lednici mi odpočívá těsto na perníčky (aby to tu krásně zítra vonělo), vaječňák jsem připravila ještě dopoledne, doma jsem si uklidila. Na plotně se mi vaří zelňačka pro manžela a ještě uvařím brambory a mrkev, abych se hned ráno mohla pustit do salátu.

Zítra máme úkoly jasné. Ráno salát a manžel nazdobí stromeček. Pak se vydáme jako každý rok na lehkou procházku po vesnici. Doma si pak dáme polívku a nějakou tu jednohubku. Usneme na chvíli u kamen a poté jdeme ještě na chvíli k druhé půlce rodiny zanést dárky a popřát krásný večer. Pak už jen připravím lososa na másle, nalijeme si bublinky a užíváme si, co nám rok přinesl.

Další den přijedeme máma na oběd a to už se zase nezastavíme. :o) Ale za to jsme samozřejmě rádi. Víc si člověk váží těchto chvil, když je po zbytek roku odloučen.

Dárky jsem letos měla zabalené s předstihem a to je co říct. :o) o jednom, ze kterého jsem byla maximálně nadšená Vám povím později. Ještě pořád je totiž překvapením.


Stále ještě vytápíme chlad co se tu za onen půlrok nashromáždil. Proto se mi náramně hodí tenhle krásný pletený nahřívací polštářek pod peřinu. Sehnala jsem je úplně nový v původním balení na bazárku snad za dvě eura. V tu chvíli jsem ani netušila, jak za něj budu ráda. 


Jelikož se tu zítra ,,uvidíte,, jen s Aničkou:

Přeji Vám perníčkama provoněný a pohádkama propletený Štědrý den.  

Já utíkám dokončit polívku a klidně nám napiště, jak se chystáte svátky trávit. Třeba se budeme inspirovat. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)