středa 28. prosince 2016

romány.

Hledám román, který bude ušitý jako pro mě. Většina románů je buď pro teenagery nebo pro lidi kolem 30 let. 

Romány pro lidi jako jsem já neexistuje, protože v mém věku se asi neděje nic zajímavého. Buď jste puberťačka, která se na střední zamiluje do největšího frajera na škole, nebo žena, které je třicet a nešťastně hledá lásku svého života, aby se mohla usadit a mít děti. 
Jestli znáte román, který odpovídá rozmezí mezi těmito druhy, ráda uvítám radu!!! 

A jeden z důkazů? Po puberťáckém klišé jsem se pustila do románu MY DVA z druhé skupiny románů. 



Fisher a Ivy jsou spolu necelé tři týdny, ale už to vědí: jsou stvořeni jeden pro druhého. A že toho o sobě navzájem zatím moc nevědí, je naprosto podružné. Během dvanácti měsíců, které jim naprosto převrátí život naruby, zjišťují, že zamilovat se je jedna věc, ale lásku si udržet je trochu jiný boj. My dva spolu je ve své upřímnosti okouzlující, místy hodně legrační, místy zase dojemný román o životě a o lásce a také o tom, že spoléhat, že vše půjde vždycky hladce, je hodně ošidné.


Já osobně knihu otvírala s větším nadšením než jsem ji zavírala. Tím nechci říct, že kniha byla napsaná špatně, byla napsaná úžasně! 
Dneska jsem si konečně vyrobila svojí miniknihovnu a už se nemůžu dočkat sobotního rána a otevření další knihy. 


Která to bude? Lež? Šťastně až navěky? nebo Kraď jako umělec? 

To Vám povím zase jindy. 


Pro dnešek pro ty, co ráno jako já vstávají do práce - lehké vstávání a pro všechny : 
Dobrou noc 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)