sobota 15. dubna 2017

nový seriál= nová posedlost

Zdraví, je to už nějaký pátek, co jsem měla chvíli něco sepsat. Většinou prostě po práci padnu doma a jsem ráda, že nic nemusím. Hlavně, když po celodenní práci na počítači, už ho doma nemusím ani vidět, maximálně ho použít jako televizi. Je zvláštní, jak se Vám může nějaká věc zhnusit, když přijdu domů z práce, pustím si na počítači film, nebo seriál, ale jinak nevím, co bych s ním měla dělat. Bolí mě oči, záda, atd... ale o tom zase jindy, až Vám budu vyprávět o sedavém zaměstnání. Vyloženě závidím Báře, která celý den chodí mezi knihami. 

No, a tak jsem se vlastně dostala k dnešnímu článku. Dopředu říkám, že nejsem v psaní recenzí zrovna machr a že tato oblast mi nejde už od střední, ale je tu něco, o co se s Vámi chci podělit. Už jsem si určitě v minimálně jednom článku zmiňovala o tom, jaký pro mě je návrat do reality po nějaké knize, popř. i filmu. No, a co tak třeba seriál, který roky sledujete? Najednou prostě skončí a člověk se s tím má jen tak vyrovnat? Seriály jsou velkou součástí mého života, jelikož s přítelem nemáme a ani nechceme televizi. Nebo resp. televizi jako větší obrazovku možná ano, ale jako něco, co je Vám schopno nacpat do 20 minutového seriálu alespoň dvě pětiminutové reklamy? Ne, děkuji.

No, a tak se to vlastně stalo. Po několika letech sledování Upířích deníků (ano, mě se ten seriál opravdu  líbil), tento seriál skončil, byl to krásný konec, ale co teď? Oblast seriálů se krátí. Simpsonovi, Futurama... to už znám skoro nazpaměť. Pretty Little Liars tento rok také končí. Jediné, co mě drželo nad vodou a stále drží je The Originals, toto je každou sérií lepší a lepší. Co se týče seriálů, na které se díváme s přítelem, tak to by bylo Rick and Morty a Game of Thrones.
Každopádně jsem jen tak bloudila stránkou se seriály a koukala, jestli už přidali The Originals, a tak jsem narazila na seriál, který jsem si okamžitě zamilovala. A že mi dělá velký problém se do nějaké pro mě nového seriálu pustit. 



The Last Kingdom. Někdo, kdo by se podíval na první díl by řekl, že se snaží o parodii Game of Thrones a nemohl by se víc mýlit. Já GoT viděla a byla jsem z něj více než zklamaná, jsou části, které se mi líbily, ale moc jich nebylo. Ale o tom to je, ne? Nemůže se každý seriál líbit všem, takže přesto, že to byl trhák, mě se nelíbí. Všichni všechny zabíjí proto, že se na sebe špatně podívali, nebo proto, že se pousmáli (to samozřejmě přeháním, ale takto mi to připadá). Kdyby to takhle fungovalo, tak už jsem zabila spoustu lidí a já už bych taky asi naživu nebyla. 

Takže zpět k The Last Kingdom, i když první díl byl lehký rozjezd, další díly jsou čím dál tím lepší. Nejde jen o to, že je to historické, což mě samozřejmě baví, ale proto, že se u toho člověk pobaví, v mém případě i pobrečí a hlavně na 55 minut vypne mozek. Úžasné. 

Vypráví se příběh Uhtreda, syna saského bojovníka a lorda, který svého mladšího syna neměl moc v lásce. Jejich zemi se snaží zabrat skuteční bojovníci- Dáni, kteří lordova staršího syna zabijí a jeho hlavu mu donesou před hradby. To lorda samozřejmě nepotěší, a tak se vypraví na boj proti Dánům a svého mladšího syna nechá doma s jeho strýcem, který chce být dědicem Bebbanburgu. Když jeho synovec uteče za otcem, strýc vydá rozkaz, že v případě lordovi smrti, musí zemřít i Uhtred, aby on mohl vládnout. 
V bitvě vyhrají Dáni a lord padne, když se Uhted snaží otce pomstít, Dánové ho zajmou a odvedou. Kromě něj unesou i jednu saskou dívku a tito dva se musí starat o Dány. Seznámí se s Dánskou dcerou a Uhtred ji zachrání před násilníkem Swenem. Když toto otec dívky zjistí, přijme Uhtreda jako svého syna a Swena zbaví jednoho oka, protože tím viděl jeho nahou dceru. Ho i jeho rodinu po té vyhostí z jejich území. 


Víc už neprozradím, toto je první díl a další jsou lepší a lepší. Těším se na každou jednu část, u které pak mlčky 55 minut sedím, obdivuju každou scénu a občas se přichytím, že nedýchám napětím. Tento seriál u mě probouzí všechno, co od seriálu očekávám, a proto doufám, že bude ještě spousta částí a že alespoň jednoho z vás přesvědčím, aby jste mu dali šanci, NEBUDETE LITOVAT. A když ano, může mi taky doporučit nějaký hrozný seriál, přísahám, že se na něj podívám! :D 


Pinterest






Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)