sobota 9. prosince 2017

Moje říše divů - splněný sen.

Máte sny? 

Nemyslím velké a zásadní sny, jako je dům, zdravé děti, super kariéra. Ty máme většinou všichni. Ale ty sny, kdy si říkáte, že snad jednou budou skutečné. Jelikož nejsou extrémně nereálné nebo finančně nedostupné. 

Jedním z mých snů byl spoustu let gramofon. 
Ne takový ten designový kousek v kufříku, co bude pěkně vypadat, ale tím to hasne. Ale skutečný gramofon. Ten který po mě jednou podědí děti :o)  
Hudbu miluju. I když neumím zpívat. Většinu zásadních a krásných vzpomínek mám spojené s písní. Dobrou náladu nebo odpočinek mi vždy zaručí skvělá hudba. 

A tak jsem měla sen(takový to blikání když spíte). Zdálo se mi, jak slavím 30let. Už v novém domě a v krabici na mě čeká právě taková nádhera. 

Moji lásku a přesvědčení prohloubila práce do které jsem nastoupila. Jsme ze dvou třetin knihkupectví a z té poslední hudebniny. Mirek (stoprocentní Ozák) má doma víc jak 800 LPček a jeho kamarádi ještě víc, je to odborník. Když jsem se před ním zmínila, co bych si přála, nadšeně se mnou začal sdílet všechny výhody doby, která se v tomhle směru vrátila. Není týden, kdy bych se, jako každou středu (tehdy Mirkovi chodí nové zboží), nešla podívat na LPčka. 

Pak už jsem jenom doma Péťovi vykládala, co všechno se dnes na deskách vydává a jak to musí perfektně znít.





Zlomový den byl úplně obyčejný pátek. 
Péťa pro mě přijel do práce, že spolu zajedeme nakoupit. Než jsem vše poklidila, dal se do řeči s Mirkem a náhodou zalistoval deskama. V tom uviděl svůj poklad. Skupinu, kterou poslouchal za svých mladých let. Na LP?

Přál si ji k narozeninám a já věděla, že jsem ho představou nakazila. Říkala jsem si fajn, tak si občas koupíme desku, která se nám bude líbit a za pár let přijde i gramofon. Dokonce se nadšeně vrátil ze služební cesty, kde se procházel městem a našel dokonalý antikvariát s deskama a jak ho mrzelo, že u sebe nemá ani korunu.

Minulý týden jsem přišla z práce a doma čekal balík. Péťa mi řekl, že se musím poradit s Mirkem pro který je lepší se rozhodnout. Koukla jsem na obrazovku displeje co myslí a roztřepaly se mi ruce.

Opravdu gramofon. 
Překvapení. 

A tak jsme dali hlavy dohromady a ten nejúžasnější už je k nám na cestě. Jediná podmínka bylo dřevo a že to dopadne až tak dokonale by mě nenapadlo ani v tom původním snu.

A ptáte se co bylo v tý krabici? 







Kdyby Vás náhodou zajímalo, která deska tohle všechno vlastně způsobila, tak tady ji máte:


Co na to říkáte? Myslíte, že je gramofon dobrá volba? Zajímalo by Vás jaký jsme vybraly a proč? 
Pokud máte nějaký typ na LP, které podle Vás za to stojí, klidně se podělte :o) Přemýšlela jsem i nad koledama, ale když je neseženu, tak Enya je pro mě vánoční maximálně.

P.S: z nostalgie a vzpomínek na prázdniny u babičky sháním desku Povídání o pejskovi a kočičce a Rumcajze. Obrovské díky za radu nebo typ, kde je sehnat. 

P.S.: pro mě letos Ježíšek přijel rovnou na jednorožci. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)