pátek 8. prosince 2017

Únik z reality. Tak trochu jinak..

Další hra, která krásně podporuje můj feminismus a zároveň se mi skvěle hrála.
Taky první hra, kterou jsem kdy dohrála až do úplného konce, a to nejhorší, stejně jako u knihy,mi bylo po příběhu smutno. Chtěla jsem toho ještě tolik stihnout, ale už jsem nemohla!
Každopádně, příběh je o tom, že si na začátku vyberete postavu, buď princeznu nebo prince. Království, ve kterém žijete, je pod vedením krále, Vašeho zlého bratra. Ten je typickou záporáckou postavou, která lidem ztěžuje životy, i ten Váš.
Je to hra, která se zakládá na Vašich rozhodnutích, vždy máte 2 a více možností, jak se zachovat, to samozřejmě ovlivní celou hru.
Na začátku si například musíte vybrat, jestli necháte svým bratrem zavraždit Vašeho partnera, nebo lid, který před hradem protestoval.
Na základě Vašeho vztahu s bratrem se rozhodnete s dvěma společníky opustit hrad. Celý následující příběh je o tom, že se budete snažit bratra sesadit z trůnu a nastolit v království úplně jiný život. Budete muset sehnat nějaké společníky, kteří s Vámi vyrazí do boje, proti Vašemu bratru, ale ti samozřejmě nepůjdou do války zadarmo. Na základě Vašeho jednání a Vašich rozhodnutí se k Vám lidé budou chovat. Nejen Vaši společníci, Vaši spojenci, ale také obyčejní lidé. Jelikož se hra neobejde bez boje, máte na výběr 3 možnosti, které můžete samozřejmě libovolně kombinovat:

  1. Můžete kouzlit.
  2. Můžete bojovat na blízku.
  3. Nebo můžete bojovat na dálku.

Já si vybrala kouzla a meč, protože se mi tak nejlépe hrálo. Mohla jsem útočit kouzly na dálku a když někdo přišel až ke mě, tak jsem taky nebyla bezbranná.
Je tam samozřejmě spousta druhů nestvůr a lidí, kteří se Vám snaží znepřístupnit cestu kamkoli.

Pokud se Vám zadaří, přežijete a dostanete se až na královský trůn, čeká Vás další spousta rozhodnutí, již vážnějších, než jestli na vesničana udělané nějaký obličej, nebo jestli ho chytnete pod krkem, když na Vás zabučí.

Samozřejmě, jak říkám, KAŽDÉ ROZHODNUTÍ má své následky!!!

Když se dostanete na trůn, hra ale ještě nekončí, musíte například rozhodnout, co se stane s Vašim bratrem (bývalým králem) a také čelit dalšímu nebezpečí, které na Vaše království míří!


Jedna z mála her, která mě naprosto chytla a nepustila mě ani po jejím konci. Už se těším, až můj mozek zapomene na příběhovou linii a já si budu moci zahrát znova!  




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)