neděle 10. prosince 2017

Něco vypůjčeného

Upřímně řečeno, dneska Vám tady budu psát o knize, která mě nejvíce na světě mátla. Do poslední kapitoly, posledního slova, jsem nebyla schopná určit, jaká ta knížka vlastně je, jestli vůbec stála za to, abych ji dočetla až do konce
Na začátku jsem byla dost zklamaná, na knihu jsem se těšila a její začátek byl hrozný, přímo příšerný. Nevěděla jsem, jestli je to chybou překladu, nebo proto, že autorka fakt nemá talent.

Když jsem četla dál, dostávala mě autorka do příběhu čím dál tím víc a já se přistihla u toho, jak mi čtení té knihy chybí, jak mi chybí Dexter a jeho sladká slova ženě, kterou miloval.



Tak tedy k příběhu, který se mi líbil. Opravdu mě štvalo jen to, jakým způsobem mi byl příběh předán.
Kniha vypráví o 30ti leté ženě, která má skvělou kariéru, ale svou práci nesnáší, má úžasnou přítelkyni, která ji věčně shazuje a kromě toho, nemá vůbec nikoho. Ale její dokonalá kamarádka má vše, práci, kterou miluje a úžasného, sladkého, chytrého muže, který ji před pár měsíci požádal o ruku a ona řekla ano.


Příběh vypráví o tragédii, při které hlavní hrdinka Rachel skončí v posteli se shora uvedeným perfektním snoubencem své nejlepší kamarádky. A ačkoli přisuzuje chybu alkoholu, tak to jen alkoholem nebude. Oba se do sebe zamilují a tráví spolu ukradené okamžiky po práci a utajené víkend, o kterých nemá snoubenka ani potuchy.
A víc Vám asi nepovím, protože jak se znám, vše bych Vám vykecala a koho by ta knížka potom bavila číst?
Každopádně! Já mám dočteno a chybí mi Dexter s Rachel a jejich chvílemi štěstí, romantiky a žárlivosti. A ráda bych je ještě někdy viděla, jak si spolu tajně z práce telefonují a domlouvají si, ty své krátké chvíle lásky a porozumnění, na které se nemůžou dočkat a které našli jen a jen mezi sebou.
Takže ve finále, po protrpění si mnoha vedlejšími historkami o všem možné, jsem zjistila, že hlavní příběhová linie je úžasná a krásně se čte. Takže holky/ženy/dámy, pokud máte chuť na chvíle romantiky a tajemství, určitě si ji přečtětě. Ano, budete mě prvních 100 stran proklínat a říkat si, že mě přetrhnete vejpůl, ale věřte mi, ten adrenalin, ta láska... stojí to za to!








Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)