sobota 2. prosince 2017

Začíná Blogmas 2017, pojďte do něj s námi!

Tak a stejně jako loni, i letos jsme se rozhodly, že se zapojíme do Blogmasu. A stejně jako loni i letos mi z toho jde hlava kolem. Tolik článků, za tak krátkou dobu, ale!- My to zvládneme (snad), letos jsme zahájily přípravu daleko dřív. A co Vás tak může čekat? No, když vezmeme v potaz, že letos byl pro nás obě dost náročný a opravdu hodně se toho stalo, tak rozhodně nějaké články ze života. Jak nás znám, tak pár knižních 'recenzí' Vás taky nemine. Nemluvě o Báře, která určitě celý rok vymýšlela další a další recepty, kterýma podle mě jednoho dne prorazí do světa.

Každopádně letos už bude s čím porovnávat. Musím přiznat, že loni jsem z toho byla nervózní, celý měsíc psaní článků, nová práce, nové bydlení. Letos jedu v podstatě tu stejnou cestu, nová práce, nové bydlení, ale letos jsem s články na pár dní dopředu nachystána. Například jsem po příjezdu z Holandska četla jako drak, protože jsem ulovila spoustu knih a nemohla se na ně dočkat. Což mě přivádí k tomu, že jsem zvědavá, jestli mi Ježíšek letos konečně naježí knihovnu, protože já už ty knihy nemám kam dávat!


No a aby toho dnes nebylo málo, tak včera napadl v Jeseníku sníh. Co Vám budu lhát, HROMADA SNĚHU! A tramtadadááá, byl to první Bowieho pořádný sníh. Kupodivu k jeho krátkým nožkám a věčně špinavému pupku, dneska v tom sněhu přiběhl zespoda úplně suchý, ale záda měl na ždímání. Jako kdyby boboval po zádech, ale vůbec.. Kdo ví, co na té zahradě vyváděl. Takže Bowie nejen, že krásně barevně ladí do podzimu, ale miluje zimu a sníh!

Přidávám pár prvních sněžných fotek a Vy... buďte s námi až do konce Blogmasu! (Můžete držet palce, budeme rády!)




Mám ráda povedené, neupravené fotky jako je tato^^ 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)