úterý 23. ledna 2018

SOUTĚŽ - pro všechny opozdilce


Konečně se zase při všech těch antibiotikách cítím při smyslech. Tak je potřeba splnit pár restů. 
Proto pro Vás mám dlouho slíbenou soutěž o diáře. 
Věřím, že se Vás pár najde co jej ještě nemají nebo se jim stávající nelíbí a není ještě tak pozdě si vše přepsat do nového :o) 

Mě se jich na Vánoce sešlo hrozně moc a jelikož jsem si řekla pro tento rok konec syslení, podělím se s Vámi. 

Podmínky: 

  • prohlédnout si, který by se Vám líbil víc
a pak už jen napsat: 
odpověď na otázku

Na co se Vám letos už podařilo zapomenout?

Soutěž potrvá od 23.1. do 31.1. 2018

Těším se na Vaše zprávy a nezapomeňte, že i sebemenší účast nás motivuje k dalším překvapením. 







3 komentáře:

  1. Jé já pořád něco zapomínám :-) Hlavně v práci zapomínám to, co mám druhý den udělat...
    Jako milovník jógy bych brala ten jogínský
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Podařilo se mi zapomenout na to, že se mi vaří brambory, takže si to asi umíš představit, že hrnec šel do popelnice :D

    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes jsem milému mému zapomněla koupit slíbené čerstvé domácí jitrnice. To bude tím, že je nejím. Probodává mě pohledem trochu. Aspoň si dá se mnou bulgur a zeleninu :-)))

    OdpovědětVymazat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)