neděle 1. listopadu 2015

Kosmetika - na co se můžu spolehnout.

Jsme prakticky po celý týden v práci, našim jediným dnem volna je neděle. Většinou se tedy stává, že ji s mužem prospíme, uvaříme si něco dobrého, stihnu vyprat a nabíráme sílu na další týden. 
Kolikrát jsou ale dny, kdy si naplánujeme výlet. Celý týden v práci se stejnými lidmi a pak doslova toužíte po tom někam vyrazit. Obléct si něco jiného než tepláky a vytahanou mikinu .. prostě cítit se pěkně. 

V tyto chvíle nemám čas ani trpělivost na kosmetiku která mi nesedí, nefunguje nebo se na ni nemohu spolehnout. Proto se s Vámi podělím o produkty, které jsou mnou vyzkoušené a o kterým vím, že ať už ráno spěcháte nebo jste se ten den špatně vyspali, tyhle kousky Vás nezklamou.


Za prvé ... každé ráno si pleť  pořádně vyčistím, a to jak micelární vodou tak i tonikem. Nanesu svůj denní krém, chvilku dělám něco jiného než se vsákne a vrhnu se na malování. 
Skladuji vše pohromadě v kosmetické taštičce, abych ji mohla hodit do tašky a cokoliv se během dne stane (třeba zmoknu :o) ), mám možnost napravit. 



Většinu produktů si nanáším kosmetickými štětci. Všechny mám od značky ECOTOOLS  a jsem s nimi nadmíru spokojená. Nepelichají a pracuje se s nimi jedna radost jak jsou lehoučké a hebké.


Minimálně používám makeup. Musím se přiznat, že naposledy jsem si jej dávala zřejmě rok zpátky. Vadí mi jak je na pleti těžký, navíc většina se neuvěřitelné lepí na brýle, ty Vám pak kloužou, no škoda psát. Momentálně nemám natolik problematickou pleť, že bych makeup jako krycí složku potřebovala. 
Proto používám BB cream a to od značky Yves Rocher. Má střední krytí, krásně voní, přirozené zabarvuje a dostupné jsou moc pěkné odstíny.


Mým již půl roku oblíbeným korektorem je tento od Essence. Balení obsahuje dva stejné kalíšky. V jednom je světlejší a v druhém tmavší odstín. Mají krásnou krémovou konzistenci. Ačkoli jak jsem psala, nemám problematickou pleť, často mám výrazné kruhy pod očima a nějaký ten drobný pupínek taky v klidu schová. Velkou výhodou je, že jakmile se mění roční období, Vaše pleť je chvíli světlejší pak tmavší, stačí si pomocí štětce namíchat odstín, který Vám momentálně vyhovuje a nemusíte utrácet peníze za další produkt. 


Tvářenky mám moc ráda. Přece jen Vám dodají krásný zdravý vzhled. Což já, když po většinu roku pracuji uvnitř haly potřebuji. Používám jemnou růžovou, od značky Yves Rocher. Pigmentovaná je krásně. Můžete si v ní s tím štětečkem pohrát, vytvoří pak přirozený vzhled.


Vše zafixuji transparentním pudrem od Essence. Perfektně zmatní a rozhodně Vám nevytvoří doslova mrtvolný vzhled, jako jiné produkty tohoto tipu. Nijak extrémně nepráší a má docela dlouhou výdrž. Nicméně já jej spolu se štětcem nosím stále u sebe, kdyby náhodou. 



Nejsem fanouškem výrazného líčení, ale jelikož nosím brýle ráda si někdy oči namaluji a oživím nějakou tou barvičkou. Mým naprosto nejoblíbenějším je tohle trio od Alverde. Na celé víčko nanesu starorůžovou, pak štětcem smíchám dva odstíny hnědé a dobarvím oční víčko s tím, že do koutku již nezasahuji. Když mám chvilku navíc, koutek oka ještě prosvětlím bílou tužkou rovněž od Essence. 



Výběr řasenky je pro mě asi to nejdůležitější. Své řasy mám hodně světlé, proto je právě řasenka produkt, který používám prakticky každý den. Tím, že mám hodně citlivé oči a nosím do práce kontaktní čočky, ne každá řasenka mi sedí a smím ji nosit. Spousta tipů z drogérie mě štípe, postupem času se drolí a kousky mi zůstávají právě na čočce a to není dobré. V létě jsem měla možnost vyzkoušet tuhle od Yves Rocher a jsem s ní maximálně spokojená. Řasy krásně oddělí, dodá objem a nikde se nedrolí ani neslepuje. 


Jako poslední maličkost používám tohle máslo na rty od Yves Rocher. Moc pěkně voní, zbavujeme mě pocitu suchých rtů a k tomu dodá přirozeně narůžovělou barvu. Díky jemnému zabarvení jej můžete nanášet ikdyž zrovna nestojíte před zrcadlem aniž by jste se bály, že přetáhnete. 


Tohle je tedy kompletní obsah mé kosmetické taštičky. Aneb kousky na které se mohu spolehnout, mohu doporučit a výsledek je přesně takový, jaký produkty slibují. 


Napište jaký je Váš produkt, který dokupujete když vidíte, že Vám dochází a ani Vás nenapadne sáhnout po něčem jiném. 

Přeji krásný den. :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)