pátek 29. ledna 2016

Páteční inspirace VI. - Příjemné hubnutí

Tak asi jako skoro každý, jsem si i já dala  novoroční přecevzetí. A jaké? No to je přece klasika -> zhubnout, respektivě nějak vytvarovat ten sud co nosím místo bříška.. 
Ale jak? Jídlo miluju až moc na to, abych ho omezila. A posilovna? To je skoro nemožné. Přes den škola, pak jsem s přítelem a večer práce. Navíc, právě kvůli tomu, jak si všichni slíbili, že zhubnou, tak se v posilovnách nedá ani pohnout. Ale když jsem tam chodila v létě, tak tam nebyla ani noha. 
Takže jsem si našla na internetu něco, co mě zaujalo. 

Držím se tedy pravidla svého trenéra z léta, že cvičit bych měla 3x týdně po dobu 45 minut. 
Není to moc, věřte mi. Pustíte si hudbu a všechno najednou jde. Ještě když mi dělá společníka pejsek. A ano, hádáte správně, cvičím doma.


Motivace? Není nic lepšího než mít ze sebe dobrý pocit. A když jsem si po vánočním přejídání vzpomněla na to, jak mi bylo v létě, když jsem po cvičení přišla domů a dala si sprchu... hmm, to bylo něco! 
Každopádně bych Vám chtěla dát pár typů na to,aby Vás to bavilo. Protože upřímně mi trvalo věčnost najít něco, co by mě i bavilo. Ne jen sedy-lehy a dřepy. Každopádně, dřepy jsou super. Zkoušela jsem i ty 30ti denní výzvy, ale tam se začíná strašně vysoko a další 2 dny se nebudete moc pohnout, natož abyste udělali nějaké další. 
Takže jsem si našla něco, s čím jsem absolutně spokojená a co mě vyloženě baví. 

TIP č. I 


TIP č. 2


Zkoušela jsem se i uklidňovat a odpočívat u jógy.
Tady toho najdete spoustu : 


Je to skvělé, ale ne pro mě... našla jsem si jiný způsob odpočívání a ten je jednodušší. ( :D ) Ale o tom někdy jindy.  

Doufám, že Vás to bude bavit alespoň tak, jako mě. Není nad to si doma zacvičit, pak si dát sprchu a odměnit se domácí citrónovou šťávou nebo banánovým milkshakem.
Nikdy jsem jej nedělala a tak jsem poprvé improvizovala: 

0,5l odtučněného mléka 
1ks banán (nakrájený na kolečka) 
0,5 kelímku odtučněného bílého jogurtu 
kokos

Postup: 
Do skleněné vysoké konvice dáme banán, který zalijeme jogurtem a pocukrujeme, poté začneme šlehat ručním mixérem. Pomalu po částech začneme přilévat mléko a až bude mít konzistenci dostatečně řídkou napití, máme hotovo. 

Zkoušela jsem i borůvkový. Všechny jsou skvělé.

Hodně štěstí! :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)