sobota 13. února 2016

Nesuď film podle názvu ani plakátu.



Jak jen začít. Nechci Vám tady dělat spoiler nebo tak něco, takže děj filmu si nechám pro sebe. A o čem, že to vlastně žvaním? 
Přítel se mě rozhodl vytáhnout dva dny před Valentýnem do kina na film, který nezní ani trochu romanticky -> "Deadpool"



Čtete komiksy nebo koukáte na něco takového? Já jsem nikdy neviděla ani Spidermana ani Batmana, takže pro mě to byl úplně nový zážitek.
Samozřejmě jsem očekávala, že z filmu jako holka nebudu zrovna nadšená, ale co bych pro svou drahou polovičku neudělala.
Tak jsme v pátek v 19:30 usedli do našeho malého kinečka v Jeseníku, který mimochodem zoufale postrádá nachos se sýrovou omáčkou nebo čerstvý popcorn. 
Nenaděláme nic. Usedli jsme si do jedenácté řady, tak akorát naproti plátnu pro slepce jako jsem já a čekali až film začne.
Vtipné bylo, jak kino bylo plné našich přátel a spolužáků, kteří měli na páteční večer očividně stejný nápad. 
No a jaký, že ten film byl? BOMBA!!! Kromě toho, že jsem se smála, až jsem se za břicho popadala, tak tam opravdu byl romantický valentýnský podtext.


Určitě tento film doporučuji pro dlouhý večer doma nad skleničkou vína, člověka opravdu pobaví, pokud máte tak trochu jiný smysl pro humor, ale to už pochopíte sami proč. 

A jako někdo, kdo se na filmy skoro vůbec nedívá, říkám, že to není naposledy, co jsem ten film viděla. 

Chci se tedy omluvit, že jsem nestihla napsat článek už včera, ale po kině jsme s přáteli šli na chvíli do hospůdky, a pak jeli domů. A já usla jako malé dítě...

Takže můj páteční typ v sobotu zní, abyste nesoudili film podle toho, jak vypadá jeho plakát nebo jeho názvu. Neříkám, že to vždycky bude pecka a taky se Vám ten film vůbec líbit nemusí. Ale za mě Deadpool dostává plný počet bodů! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)