čtvrtek 18. února 2016

Z telefonu slečny.


A tak jsem se při čtvrtečním ranním probuzení rozhodla, že se s Vámi podělím o svoje telefonní aplikace, které používám každý den. 
Každý z nás má v telefonu aplikace, které používá každý den a ty, které od nainstalování ani neotevřel. 


Každopádně jako někdo, kdo se na počítač dostane až večer po celém dni mimo domov, tak má telefon samozřejmě jako něco pro komunikaci s ostatníma, ale taky místo MP3, foťáku a jiné. 
Proto se většinou děje, že fotky ode mě nejsou tak kvalitní jako od mé sestry. Málo kdy se mi stane, že vyloženě vezmu foťák a jdu něco nafotit. Většinou, když vidím něco, o co se s Vámi chci podělit, mám s sebou jenom telefon, proto ty fotky vypadají tak, jak vypadají. 

Kromě toho, že si smskuju s přítelem, protože má třídu asi o 50 metrů dál než já, tak si píšu často s tátou, mámou, když jsem ve škole, nemluvě o tom, že mám mobilní data a tam se samozřejmě tráví čas na Messengeru. 

Takže co používám každý den? 

- Facebook - to je přece klasika, ne?
- Mesenger - no, máme tam založenou skupinu tak 30 lidí z naší školy i odjinud, takže pokud se po někom někdo z nás shání, tak tam to 100% zabere. Jinak samozřejmě mi tam píše třeba sestra nebo bratr, protože z ciziny je fakt těžký si smskovat.
- Instagram - tak tady se občas fakt zasměju. Ovšem to, co já sleduju na Instagramu je většinou cvičení, jídlo, příroda a pár fakt blízkých přátel a rodiny. Jenže taky se mi stane, stejně tak jak na Facebooku, že se zakoukám a najednou se z mojeho profilu objevím na profilu někoho úplně neznámého, a tak to chvíli pokračuje.
- Než přidám fotky na Instagram, tak se je všelijak snažím upravovat, někdy to ale stejně skončí tím, že je tam přidám tak, jak jsou vyfocené, ale když se fakt snažím, tak používám - Layout a Pixlr

- 9GAG - znáte? Ne? Já ji taky moc neznala, ale teď se u ní docela dost bavím. Je to stránka, která je plná vtipů, ale je celá v angličtině.
- YouTube - někdy prostě písničky, které mám v telefonu nestačí, tak se s radostí pustím na YT a začnu listovat nějakýma hitovkama.
- Snapchat - no.. jak to jen říct. Je to taková volovina, až je to super. Od té doby, co můžete používat ty efekty, tak se u této aplikace někdy seknu třeba i  na 15 minut a vyloženě se bavím.
- Školní rozvrh - protože si prostě nezapamatuju ten rozvrh, ani když už je po pololetí :D
- Anglicko - český slovník a Německo - český slovník - u toho anglického je to spíš pro menší pomoc při krizi, ale v němčině? To je moje záchrana!
- Vinted - dříve známý jako 'Votočvohoz'. Ano, ano, ano! Kromě toho, že ráda nakupuji ve výprodejích a v sekáčích si taky libuji, tak tohle je moje srdcovka! Vždycky tady najdu to, co hledám za rozumnou cenu! :) Někdy tím prostě jen hodiny projíždím a přidávám a přidávám do oblíbených.
- IDOS
- Další moje srdcová aplikace, která mi poskytuje obrázky čehokoli a nebo i DIY inspirace je - Pinterest 
- A hry? No ty tam taky patří na zkrácení dlouhé chvíle:
   - Pou - klasika, myslím si, že to hraji jenom kvůli Sudoku, které tam je :D:D
   - Hearthstone - těžko vysvětlit o co jde. Je to hra spíš pro kluky, ale mě se hrozně líbí, pro někoho kdo hrál nebo hraje WoWko, tak by určitě stálo za to, si to stáhnout. Je to sice on-line hra, ale hraji ji skoro pořád a to ne jen na mobilu.

#Snapchat



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)