neděle 29. října 2017

Očista pleti i šuplíků.


Už je to skoro více jak dva roky, kdy jsem naposledy přidávala čistě kosmetický článek. Vzhledem k návratu domů a běžnému pracovnímu procesu se změnilo i spousta produktů a věcí, které mám ráda. 

Myslím, že se menší doporučení hodí, když je skutečně jen občasné a s nohama při zemi. 

Není to tak dávno, kdy jsem na svém instagramu přidávala fotku s názorem na kosmetické sklady, které si doma slečny často vytváření. 

Nesouhlasím s tím, jsem proti tomu a proto se snažím mít doma vždy jen to, co aktuálně používám a potřebuji. 
Má pleť má takovou vlastnost, že u většiny produktů si rychle zvykne a pak rázem ztrácí a naprosto utlumí slibovaný efekt. Právě tohle mi ze začátku hodně pomohlo s 

nutkáním nakoupit více kusů od produktu jen proto, že je zrovna v akci. 

Všechno je to skutečně o uvědomění si, co skutečně potřebujeme. Z nudy brouzdáme drogerií a ono se tam pokaždé ukáže něco, co krásně voní, vypadá nebo za měsíc už nebude. I já to tak mám. Ale už jsem se naučila s tímhle bojovat. Chytnu šampón, ale řeknu si, že doma ještě mám a pak se kolikrát stane, že až ho skutečně musím koupit objeví se lepší a jiný na který bych třeba tehdy ani nenarazila. 


Rozhodně nejsem bojovníkem za život bez jakékoliv kosmetiky a péče. Ale byla bych ráda, aby se i u téhle věci, stejně tak, jako už dnes přemýšlíme, zda jsou vajíčka od šťastných slepiček myslelo dopředu. A to i v případě, že nenakupujete přírodní kosmetiku. 

Dnes Vám tu ukážu produkty, které používám, které pro mě třeba byly překvapením, ale hlavně žádné jiné doma nemám. Mám jen jedno tonikum, jeden krém na pleť nebo jednu tvářenku :o) 


Čištění a péče

  • čistící tonikum - Weleda je jedna ze značek, kterou jsem chtěla dlouhou dobu vyzkoušet. Tajně jsem totiž doufala, že co se týče čištění pleti, nahradí můj milovaný The Body Shop - řadu s obsahem Tea Tree oleje. Ten mám bohužel momentálně dost z ruky. Tonikum mě překvapilo. Možná je to i cvičením a celkovou pohodou, ale pleť mám lepší jako nikdy. Žádná silná parfemace nebo štípání. Krásně pleť vyčistí, opláchnu vlažnou vodou a jsem spokojená. Opakuji ráno a večer 
  • peeling - nemám žádné speciální odličovací ubrousky a nebo mléka. Pokaždé během sprchy používám právě peeling. Opět jsem skončila s oblíbeným z The Body Shop a tak jsem se rozhodla dát ještě jednu šanci značce Natura Siberica. Už jsme od nich s manželem zkoušeli šampóny a ty rozhodně nedoporučuji, ale tohle je zatím super. Jemná ovocná vůně. Nedrhne pleť silně, ale je to spíše příjemná masáž 
  • maska - královská snídaně - myslím, že k tomuto produktu už bylo řečeno hodně. Já jen dodám, že mám smíšenou pleť a vyhovuje mi. Nepoužívám ji každý den, ale krásně voní a pleť je po ní jemná jako dětská prdelka
  • denní krém - krásná slečna - opět si myslím, že produkt, o kterém se už hodně ví. Používám ho pod makeup a jsem s ním maximálně spokojená. Dochází - brzy bude čas objednat :o) 
  • bambucké máslo - 100%. Nejlepší věc na péči přes noc. Ale i na vlasy, suché lokty, popáleniny (z kuchyně) a spoustu dalších. Na rozdíl od kokosového oleje nemá žádnou silnou vůni a konzistence mi vyhovuje daleko víc. 


Maskování za princeznu

  • štětce - používám pouze značku EcoTools a nedávno k nim přibyl jeden kousek od značky Annabelle Minerals. Obě značky můžu maximálně doporučit. Jemné, nevypadávají a krásně se čistí 
  • Alverde - pod touto značkou se schovává tvářenka, gel na obočí a malinká paletka s očními stíny. Gel mám již poněkolikáté a vracím se k němu pravidelně. Tvářenku i stíny jsem koupila v momentě, kdy jsem nějaké sháněla a musím říct, že na mé líčení jsou naprosto dostačující
  • korektor - od značky Annabelle Minerals. Krásné balení a dokonalý produkt. Moc se mi líbí konzistence. Jedná se o pudr, který se na pleti teplem rozpustí a přizpůsobí
  • rty - běžně ve všední den používám malinový olej od The Body Shop. Krásně hydratuje ty moje sušenky a příjemně voní (dokonce i chutná) :o) Když jdeme nějak ven, použiji lehce zabarvené máslíčko od Yves Rocher
  • řasy - opět značka, kterou jsem chtěla vyzkoušet delší dobu. The Balm. Rozhodně se nejedná o poslední produkt. S řasenkou jsem hodně spokojená. Dodává objem a krásně odděluje řasy. Tohle byl pro mě nejdůležitější krok z přírodní kosmetiky. Když už bych si nenamalovala na obličej nic, tak řasenku vždycky. Dlouho jsem vybírala a stálo to za to
  • BB cream - no tady je to trošku problém. Makeup nepoužívám. Ráda a skoro pořád si během dne sahám na obličej. Pod každým makeupem se doslova dusím. Tento krém od Lorealu je super. Krásně voní a je bílý až na pleti se zbarví. Pokud mi poradíte lehkou přírodní variantu budu moc ráda !!!
  • hřebínek a zrcátko - nezbytné a už skoro staleté maličkosti :o) 



Jak to máte Vy? Skladujete nebo se naopak snažíte maximálně využívat to, co máte doma. Poslouchat sebe sama, co skutečně potřebujete a spotřebujete? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)