pondělí 24. září 2018

Cítit se zdravě je skvělé

Tento týden začal opět skvěle, vzbudil mě budík na telefonu, který měl ale černou obrazovku, tento týden mám zkoušky a ještě ke všemu musím hodit auto do servisu. 

Každopádně protože instagram je teď v podstatě mimo hru, chtěla jsem se vám věnovat alespoň tady.

Chtěla jsem vám říct jaké to je, změnit jídelníček a začít se hýbat. Upřímně jsem vždy měla jedno dost směšné pravidlo, a to, že dokud si přes prsa nevidím na břicho, je to v pohodě. Ne, není to v pohodě. 




První krok, který jsem udělal byl, že jsem zase aktivně začala sledovat youtube fitness blogerky Peťky, která jako jediná, na kterou jsem kdy narazila, rozumí tomu, jak je těžké se ke zdravému životnímu stylu přimět a jak jej přizpůsobil pracujícím a vytíženým lidem. 

Později jsem si koupila e-book, který Peťka vydala a tomu dávám prostě všechny palce nahoru. Je tam detailně popsáno vše o výživě, duši a všemu, co musíte přizpůsobit zdravému životnímu stylu. 

Musím přiznat, že co tam píše je pravda. Několikrát v životě jsem se již snažila hubnout. Vždy jsem týden v kuse dřela jak mezek, jedla zdravě, pak si jednou dala kousek pizzy a zavřela krám a skončila se zklamáním, že jsem prostě na nic a nic nevydržím a začala znovu od dalšího měsíce/roku/před létem. 



Tentokrát jsem na to šla ovšem jinak. 


  1. Začala jsem se více hýbat- chodit po schodech, chodit do města pěšky, brát Bowieho na delší procházky
  2. Vyměnila jsem čipsy, šunkové pěny a tučné paštiky za zeleniny, sýry, tmavé pečivo a spoustu ovoce.
  3. Potom jsem začala cvičit podle YT videí od Peťky, začala chodit na jógu a plavání.
Zdá se to jako maličkosti, ale věřte mi, že se budete cítit daleko, daleko lépe! 



Už jsou to tři týdny, kdy jsem takto změnila maličkosti ve svém životě a nejen jídlo a pohyb mění člověka. 

Daleko víc se starám o to, jak se cítím- o svou duši. 

Když je pondělí ráno a mně je mizerně, tak jdu místo do kanceláře, do lesa. Chodím více do přírody, snažím se dělat radost lidem kolem sebe, našim zvířatům. Snažím se víc číst i psát a celkově tvořit, víc sdílet ty maličké radosti se světem, a to jak na instagramu, tak v reálném životě. Snažím se mít kvalitní spánek a užít si večerní čaj a ranní kávu, co nejvíce to jde. Starám se o květiny a mazlím se s Bowiem a Linvalou. Čerpám pozitivní energii od ostatních a snažím se pozitivní energii předávat od sebe ostatním. 




Všechny tyto maličkosti mi změnily za tři týdny život. A budu po malých krůčcích pokračovat dál. Nejdůležitější je si užívat to, co máme a netrestat se za malé prohřešky. Když si dáme jednou za čas něco nezdravého, svět se nezboří a vám bude skvěle. 

Takže já letím spát, ať jdu ráno zase pilně studovat! Dobrou :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)