úterý 1. ledna 2019

Bowie- modelem

Ahojte, dneska, první den v novém roce, vám nesu takové usměvavé sdělení. 

I když jsem vám chtěla napsat recenzi na další knihu, kterou jsem teď za dva dny slupla, tak dnešek bude o tom mém malým chlupáči.

Chtěla jsem vám sem sepsat pár věcí, kam jsme se letos s Bowiem posunuli a ze kterých mám hroznou radost:

  1. Bowie naprosto profesionálně přijal naši kočku jako ségru. Otravnou malou ségru, která ho tahá z postele brzo ráno a sežere mu ty nejlepší laskominy. Ale on ji prostě má i tak rád a toleruje ji dokonale. A když je chytne jejich hrací chvilka, tak chce moje srdce roztát. 
  2. Po sto letech snažení a mých nervech, tzv., v 'kejblu', jsme se konečně dostali do fáze, kdy povely "U nohy", "Ke mně" a "Volno" fungují přesně tak, jak mají fungovat v 99% případů.
  3. Úspěšně jsme přešli na B.A.R.F. stravu.


V příštím roce se musíme ještě naučit: 


  1. Zase v pohodě cestovat v autě bez kňučení. 
  2. Neštěkat jen tak z rozmaru- jako na to, abych mu hodila hračku...
  3. A další pár psích kusů, dokud se mu chce mě poslouchat :D 
Jak jistě víte, tak Bowie je obyčejný voříšek. "Omyl", které se stal na malé vesničce. Míchanice těch nejpaličatějších a nejhyperaktivnějších plemen, a to jezevčíka a jacka russela. Má alergii na lepek, křivé přední packy, uši jako majáky a jedním okem šilhá.


A proto nás moc potěšila nabídka na spolupráci od všepropejska.cz. Ne proto, že bychom spolupráce vyhledávali, ale proto, že si tento web vybral Bowieho- směsku a voříška místo nějaké výstavní krásné 'papírové' rasy. 

Neberte to tak, že nemám ráda čistokrevné psy. Proboha jen to ne! Než jsem si pořídila Bowieho, měli jsme čistokrevné jezevčíky, bígly a patterdale teriéry. Já se prostě jen rozhodla dát šanci této mojí malé nešťastné a 'neperfektní' kuličce, která vás miluje úplně stejně jako 'papírový pes'.

Bowiemu jsem vybrala krásnou bundičku, protože díky jeho krátkým nožkám je, ve sněhu či dešti, ve vteřině celej mokrej a jako to čuně. 



Vždycky jsme měli pro naše chlupáče obleček na zimní období. A tak jsem se těšila, že po tolika letech budu moct vybrat já. Věnovala se mi moc šikovná paní, která se mnou probrala všechny parametry a požadavky, které jsem k bundě měla (a že jich bylo...). 

A tak jsme došli k té finální nádheře, kterou Bowie teď hrdě nosí jak do města, tak na farmu a na procházky. Vevnitř má fleecová podšívku, a tak je tomu chuligánovi teplo, i když se mnou musí někde v zimě trčet a nemůže u toho běhat ten svůj maraton. 

Chtěla bych tuto stránku upřímně podpořit i proto, že jsem byla vždy zastáncem spokojenéhopsa.cz, ale poslední dobou mi přišlo, že už to není to, co to bývalo a přece jen v takovém malém městě v jakém žijeme, ty zverimexy nemají vše, co hledáme. 

Takže určitě doporučuji kvůli velkému výběru, neskutečně milému a ochotnému přístupu a taky díky tomu suchýmu bříšku, který Bowie díky nim má! 

Vzhůru do dalšího roku!

Určitě neváhejte a koukněte k nim, protože je opravdu z čeho vybírat. Pro oblečky -> (oblečky)!

A my vám máváme všema tlapama i rukama, které máme doma, ať je pro vás rok 2019 plný překvapení a splněných přání, míru a štěstí a taky spokojenosti. 

Letíme si číst. 





#ad #recommendation

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsme rády za jakoukoli stopu :o)